Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Skal kjøpe ny vogn pga flyskade. Har i dag holdt av en utban jungel i svart og rosa og en spirit duo vogn. Tror det blir en OTH. Snuppa er bare 3 mnd, men trenger jeg bag delen? Får jo alt dekket av forsikringen, så det står ikke på det. Hun er vel litt for lite til sportsvogn delen ennå? Noen synspunkt?
It's all about me Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Får du alt dekket av forsikringen så er det vel ingenting å tenke på? Hadde uansett tatt med bagen.
mammmamia ** Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg ville kanskje gått for Spiriten pga vendbar sittedel..! Så ville jeg heller byttet den i OTH etterhvert om du ønsker det... Siden snuppa di bare er 3 mnd gammel bør du hvertfall ha bagen til OTH ja, siden sittedelen ikke har full liggestilling! Jeg har OTH og er superduperfornøyd, har aldri hatt en bedre vogn, den nye babybagen er også større og lunere, så jeg ville kjøpt den også :-) Du kan jo gå over til sportsdelen når babyen er 6-7 mnd gammel, jeg kjøpte vogna da lillesnupp var 5 mnd og begynte å bruke den noen uker etter - men hadde også en vogn med full liggestilling og vendbar sittedel som supplement :-)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 Dette er den 2 teutonia vognen jeg har fått ødelagt. Hadde en teutonia Joe 04 som ble erstattet med teutonia spirit x3 05 mod. Er egentlig klar for å prøve noe nytt, men det er det med den vendbare sittedelen da. Hard baggen til teutonia og OTH er foressten like lange, selv om det ikke ser sli ut. Får tenke til vi kommer i butikken i morgen. Lurer evt på å bestille eksta utstyr på nettet fra tyskland eller nederland. Noen som vet om det er mye å spare på små ting? Bumper bar, buggy mummy ol.
mammmamia ** Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Ah, Spirit X3 ville jeg ikke valgt nei, trodde det var S3 du mente jeg, den med svingbart fremhjul... Da ville jeg absolutt gått for OTH i stedet ja..! :-)
propella Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Næmen, heisann! Ble ny vogn på forsikringa ja, det var jo ålreit! Får vel se deg med ny vogn om ikke så lenge da, om det blir OTH eller ei... Er her inne og smugleser innlegg stadig vekk jeg, siden jeg tviler på at jeg tar med Simo vogna til Italia i sommer. Den blir litt stor tenker jeg, også er det så mye fine vogner på markedet (så jeg kan komme med en rekke grunner til behov for en ekstra vogn da tenger vi heller ikke så stor leiebil og hvis i skal til Roma eller Napoli er det kjekt med en 3-hjuling som kommer lett rundt gatehjørner... Da vi skal på ferie er Ella 5mnd så jeg ønsker en vogn med full liggestilling (det synes jeg er minus med OTH), også vil jeg at den er lett og liten sammenlagt. Liker godt Easy Walker Sky (barnas hus har den) som er nesten lik som OTH. Begge er jo fra nederland og ser ganske like ut, men Easy Walker har full liggestilling og det ser ut som om bagen er noe større.Har også fått øynene opp for Phil&Teds vogna. Men ender vel opp med reisetrilla carena easy, hehe....
Gjest Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Dersom det er en OTH Coco du har holdt av så ville jeg vært veldig skeptisk, evt byttet farge... For det har visstnok vært produksjonsfeil på de trekkene, så de falmer veldig veldig fort... Sjekk inne på www.nybaktmamma.com Men OTH er en super vogn :-) Ville nok uansett gått for en vendbar en når hun er så liten og heller byttet til en OTH litt senere...
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2007 Heisann på der også. Jo da det blir helt ny vogn. Joe ble erstettet med X3 i o5 pga flyskade, så nå vil det evt bli spirit s 3 duo vogn. Er flink med flyskader. 3 nye vogner på 3 år, det er bra. Er lei nå. Må kjøpe på fru Lyng, så da er det teutonia eller OTH som er aktuellt for meg. Du må nok ut å kjøpe deg en mindre vogn til Italia turen ja Tonje. Sille er jo også bare 5 mnd når vi reiser tl Italia. Hun kan vel evt bruke baggen på OTH eller så har jeg en teutonia Timmi som det er så og si full liggestilling på, får låne en softbag som passer i den. Får se hva vi tar med. Håper på et nytt treff snart. PS skal ut å fly igjen i morgen, men da blir det uten vogn!!!!!!!!!! Mamma har fått tak i en gammel simo kombi som skal stå hos henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå