Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært lenge i tenkeboksen, jeg har vurdert frem og tilbake, og jeg har endelig bestemt meg for at dette er det riktige for meg :-)

For å ha et håndfast symbol på beslutningen min, kjøpte jeg den minste og nydeligste bodyen på HM i dag :-)

Tenk på det;

Kanskje har jeg en bitte liten kul på magen i april 2008?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9103194-jeg-har-bestemt-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig fornuftig ut. Et barn medfører stor ansvar, øknomi er en viktig bit. Jeg leste i et blad for foreldre som venter barn at startpakke for baby med seng, vogn, etc er på gj.snitt 25000 kr. De anbefalte å tenke gjenbruk, kjøpe brukte saker - mye å spare på det. + at vi bruker mye på reise og inseminering. Jeg har etter to førsøk brukt ca 20 000,- Nå venter forsøk nr 3 :- Du må ha lykke til i prosessen :-)

Jeg skjønner jo at man ikke skal kaste seg ut i dette uoverveid. Min kommentar var mest basert på min egen erfaring, som er at det tok 2 år etter vi startet forsøkene - til slutt med IVF. Og siden vi bestemte oss for at jeg skulle bli gravid er det altså gått noe mer enn 2 år. Det er en meget langt graviditet!! Nå når jeg endelig kan se en deadline (termin i november), så skulle jeg ønske vi ikke hadde brukt så lang tid på det.

Men du må ha lykke til og selvfølgelig ta det i det tempo som passer deg:)

Annonse

Så bra at det endelig lyktes for dere :-)

En vet jo aldri hvor lang tid det vil ta å bli gravid, men hvis jeg skulle være så utrolig heldig å få klaff på et av de første forsøkene, så vil jeg jo at alt skal være i orden, også økonomisk :-)

Kos deg med magen!

Og babyen selvsagt når den kommer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...