Gå til innhold

Oktober: i dag krabbet lille Kasper over hele stuegulvet;)


high five

Anbefalte innlegg

Nå får vi det travelt framover;) Han har stått på alle fire og gynget lenge og idag løsnet det endelig. Han var veldig fornøyd med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig gøy! Her er det trening, trening og atter trening på alle fire, men hun har enda ikke beveget seg verken fremover eller bakover. Jobber med saken, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUKK! Det går fort altså :o) Mathilde har ikke kommet seg opp på alle fire enda heller hun da. Hun vil aller helst ligge på ryggen, snur seg med en gang hun blir lagt på magen. Vrange ungen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her syns snuppa det går mye fortere å krabbe på magen.. åle seg fremover. Men hun har også stått og gynget lenge nå og tatt et par skritt fremover på alle fire, men så detter hun ned og begynner å åle seg frem istedet. fotfølger meg over hele huset hun nå. Hi hi moro! Blir jeg borte av syne roper hun mamma og når jeg viser meg stråler hun over hele fjeset, så nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så heldig du er. må være litt tidlig ute denne krabaten din da. eller bare min som er vekdig treg. er bare åler hun seg rundt i en ring. har ikke sjangs til å komme opp på knærne enda. er litt lat kan snu seg men er ikke alltid hun gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi har også en Kasper som krabber i racerfart over stuegulvet, ut i gangen og kjøkkenet og tilbake igjen...Sånn har han vært siden han var 5,5 mnd. Rimelig tidlig ute disse Kaspersene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...