Gå til innhold

November: Sover babyen deres på eget rom?


Skorpion

Anbefalte innlegg

Jenta vår sover på vårt rom nå. Holder på å pusse opp rommet hennes. Flytter vel inn på eget rom om en stund. Hvordan har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår guttebass sover på vårt rom. Og våkner ofte vi legger oss. Er litt dumt det da. Kommer til å vente til etter ferien med å flytte han. Må en tur på Ikea i ferien:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi samsover ennå. Uansett så har jeg ikke et eget rom til henne så hun må nok finne seg i å dele rom med meg lenge ennå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ja det ligger vel litt i navnet ditt det dag KOzy .. Nå ligger CF i vuggen sin, men jenta på 12 ligger i vår seng.. I går var det 5 åringen... Ok, gemalen er utenlands.. men vi har lenge sagt vi skulle hatt så stooor seng at alle fikk plass.. Blir litt trangt i 150 seng tjihi.. men alt for kosen ! (bli med 3/5 da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi samsover ogå enda, jeg synes det er koselig, men må vel snart flytte han over i egen seng på eget rom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Magnus sovet på eget rom to netter.. Og det går kjempe fint.. Han har rom rett ved siden av vårt rom, så jeg kan ligge å se på sengen hans, så han er ikke så langt vekke.. Men det var tungt å ta sengen ut fra rommet vårt.. Det føltes nesten som han skulle flytte ut hjemmen fra..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har sovet lenge på eget rom.Han våknet da vi kom å la oss og fant ut at det da kanskje var på tide å flytte ham over på barnerommet.Det har gått helt fint.Det var vondt for mammaen,men ikke for ham.

 

Desuten så får jo jeg og samboer litt privatliv på soverrommet igjen også,og det er jo hyggelig*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg greier det ikke jeg..siden vi har rom i 2 etage og prinsessa i første...blir aaallt for stor avstand syns jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover i egen seng på vårt rom, det har hun gjort siden hun var 2 uker. Blir nok ikke eget rom på henne med det første ! Men når hun skal "flytte ut" blir det til naborommet som henger sammen med vårt og da kommer nok døren til å være åpen leeeenge.. Ikke hønemor jeg nei = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...