Gå til innhold

November: Hvor tid har deres baby siste dup?


Skorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun sover siste gang i hal 4- 4 tiden. Sover ca en halvtime da som regel. Legger seg for natten mellom 19 og 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt varierende, men får ikke sove etter 17. Hender han er våken fra 15 også og til han legges kl 19, og det går helt fint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tid? He he, brukte noe sekunder på å forstå hva du mente:)

 

Siste dupp er i 17 - 18 tiden. Han legger seg for natten rundt 22 - 23. Hadde en periode der jeg prøvde å legge han rundt 19, men da våknet han hver tredje time, og var ofte våken en time i halv fem tiden. Jeg legger han derfor sent og da sover han ca. 8 til 9 timer i strekk. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste som regel fire eller før, det er ihvertfall da det passer best i forhold til "natta" som er kl 19 for han. Men veldig opp og ned, aldri etter fem prøver jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke sove etter 18 da blir det sent. Prøver å ikke la henne sove etter 17, men ikke alltid det funker.. hun legger seg mellom 20.30 og 21.30 men hun er så rar, noen ganger kan hun være våken (som igår) fra 16-21.30, mens andre dager er hun stuptrøtt når klokken er 19 om hun har våknet fra sin siste dupp kl 16.

 

Vi har ingen fast rutine ennå nei.. For å få det må man vel stå opp til akkurat samme tid hver dag kanskje? jeg må innrømme at det orker jeg ikke. Har hun hold tmeg våken en natt og hun sover lenger enn normalt lar jeg henne sove, for da får jeg også sove.. men kanskje på sikt hadde det vært lurt og begynt å stå opp klokken 7 hver dag... æsj, må kanskje ta meg selv i nakken og begynne med det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...