Gå til innhold

Hei Salamat og andre tidlig i graviditeten som bor i Oslo

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen av de som har kommet litt lenger enn oss ser ut til å arrangere hyggelige Oslo-treff med jevne mellomrom. Mange av dem har termin nå på våren.

Jeg har hatt litt lyst til å gå, men har hittils følt at det er litt tidlig.

Neste treff er i slutten av mai - kunne tenke meg å gå hvis flere med så liten mage som meg som har lyst til å komme.

Jeg er i uke 10.

Fortsetter under...

Hei liten kuling,

Jeg var på treff i går for første gang, med minste magen ved bordet. Er i uke 17, så det ser fortsatt ut som jeg bare har spist mye godt;-)

Hadde det veldig hyggelig sammen med de mer eller mindre fødeklare damene. Er veldig fint om flere nygraverte kan komme inn, hvis ikke blir det jo en ren barselgruppe etterhvert.

Jeg satser på at jeg er med også neste treff i mai.

Hei liten kulig !

Hyggelig at du tenkte på meg ang. treff. Skulle gjerne vært med, men jeg hadde SA i forrige uke dessverre. Så gleden ble kortvarig.

Satser på å komme sterkere tilbake etterhvert. Har iallefall greid å bli gravid igjen- mot alle odds.....

Hilsen Salamat

som har byttet til sitt gamle nick:

Det var trist å høre at det ikke hadde gått bra med deg, Salamat.

Håper dere lykkes igjen i nær framtid.

Neste treff er 24.05.2007 på Pascal som ligger i HENRIK IBSENS GATE 36. Den er en egen påmeldingslink for treffet.

Siden mange i den gruppen kanskje etter hvert blir en barselgruppe, kan kanskje vi som ikke har kommet så langt fortsette å treffes på egen hånd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...