Gå til innhold

hjelp meg litt


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette blir det vanskeligste eg nokon gong har forklart.

 

Altså. På livmortappen er det eit lite søkk, eit lite lukka hull. Når ein ikkje er gravid er det holet som eit lita grop, som eit lite hol som ei lita skål innvendig på ein måte. Då er det nesetipp hardt, og fuktig uten slim i holet....

 

Når ein er gravid er det holet som ein liten dump ned, og den er fylt med slim og er på en måte litt tett. Det er ikkje lengre den innvendige skåla.. berre ein lett liten dump innover....

 

Noen som skjønner hva eg meiner og er enige..

 

Kjenner seg igjen.....

???????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er i hvertfall ikke så lurt å drive å trykke fingrene oppi livmor tappen når/viss man er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal slenge slike kommentarer så burde du være tøff nok til å skrive under med navn. Synes det er skammelig at noen bruker tid på å skrive sånne latterlige innlegg.

Når det gjelder livmortappen har jeg dessverre ikke noe godt svar/kunnskap på feltet. Men kanskje mulig og google på det eventuelt bruke en av online-legene på forskjellige sider? Lykke til i alle fall!

 

Og til "Anonym" - finn deg noe bedre og bruke tiden på.

 

Mvh

Lady Red (som sliter litt med hormonene om dagen og blir fort hissig!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk alle innleggene hennes de siste dagene på skravle osv.,er ikke den eneste som har reagert på hu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...