Gå til innhold

Juni: takk for sist...


huldra75

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har skrevet noe her inne. har lest, men sjelden jeg logger meg inn. kaja har begynt å krabbe, og vil helst sitte i vindu og se hva som skjer ute, og blir veldig fornærmet når jeg tar henne ned. hun har vært forkjøla et par dager så da har vi ikke vært ute. hun tuller så fælt om natten, m smokken. jeg står opp og gir henne den, men må jo bare slutte. får kjøpe meg ørepropper. men nå når hun er syk klarer jeg ikke la vær. hun var veldig flink en stund, men nå har dette natt tullet vart i flere mnd.

 

rart at perm perioden nærmer seg slutten, litt sånn angst for å skulle ut av denne trygge bobla, rart å skulle jobbe og ha baby. på en måte skulle jeg gjerne ha vært hjemme lenger, men hun trenger barnehage og utfordringer tror jeg. hun blir ett år og to mnd når hun begynner.

 

har kjøpt bunad (rondastakk fra bogerud) til 17. mai med skaut, det blir såååå flott å se. har ikke vært så dillete, men det måtte jeg ha.

 

ja ja, i disse facebook tider så er det vel der man skal være

 

ha det så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Lenge siden jeg har vært aktiv jeg også gitt...:)

Enda mindre tid til data når man begynner og jobbe for fullt. Gruer meg ikke til og arbeide, men til og få så lita tid sammen Odin.

Samtidig er det godt for guttene og kose seg hjemme. Blir vel bare uvant i en overgangsperiode...(trøster meg selv)

Men det er som du sier helt klart at de trenger utfordringer etterhvert, og i og med at jeg selv jobber i barnehage ser jeg at de har godt av og være der. Men 5 dager i uka....jaja, det må vel gå. Begynner i august vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...