Gå til innhold

Treff 24.05.2007 - Pascal - HENRIK IBSENS GATE 36

Sara 1967

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

takk for sist :) Det var hyggelig at så mange kunne treffes på Santinos :)

Vi ble enige om å treffes på Pascal, siden vi forventet et lite "barnevogn-rush". Pascal er positive til barnevogner og har plass til ca 6+. Men, de anbefalte oss å sitte nede i cafedelen, så vi var nærmere vognene. Imidlertid var det ikke mulig å reservere bord i cafedelen. Men, hovmesteren (Marianne) lovet meg at det ikke være problem å få plass så tidlig på ettermiddagen.

Pascal har en lunsjmeny, med mange småretter frem til kl 1700. Etter kl 17 er det en egen kveldsmeny og en del 3-4-5-retters. Dere kan gå inn på: www.pascal.no/ og ta en titt. Vi avtalte treff kl 1700, men siden mange sikkert nå har anledning til å komme tidligere, foreslår jeg at vi treffes ved 16-1630 tiden, så kan den enkelte selv bestemme hvilken meny de går for.

Merk dere at Drammensveien nå har skiftet navn, så nå ligger

Pascal i HENRIK IBSENS GATE 36. (Men, det er samme sted).

Jeg håper mange har anledning til å komme og gleder meg til å se alle "nurkene"

Hilsen

Heidi

Fortsetter under...

Hei Sara 1967,

Jeg kunne tenke meg å komme, som du kanskje har sett har jeg prøvd å få meg noen med av oss relativt "nygravide".

Bare si i fra hvis det blir for mange, så kan eventuellt vi treffes et annet sted. Etter hvert vil det kanskje naturlig dele seg i en barselgruppe og en gravidgruppe.

Heisann!

Flott, Sara 1967 :-).

Takk for sist damer! Jeg koste meg som vanlig og jeg benytter anledningen til å melde meg på neste treff.

Og til dere med foreløpig små mager: Velkommen! Det er bare hyggelig med nyankomne.

Jeg sitter og venter på finværet som skulle komme, men her hos meg ligger tåka tykk som grøt.

Ha en strålende dag!

Jeg har verken liten mage, kort tid igjen til termin (august) eller bor i Oslo og omegn, men jeg vil mer enn gjerne melde meg på neste treff 24.05.07. Har vært med to ganger foreløpig, og det har vært veldig koselig.

Gleder meg til å se de små babyene som har rukket å komme til verden innen neste treff.

Annonse

Hei!

Takk for sist til alle som var på forrige treff. Hyggelig å møte både kjente og (for meg) nye ansikter, og morsomt at så mange flere har lyst til å bli med på neste treff. Tror også at det etterhvert vil danne seg to grupper, de som har fått barn og de som fremdeles venter, da den første gruppen har anledning til dagtids-treff, men det går jo fint an at alle møtes innimellom.

Jeg melder meg på neste treff, og håper at jeg innen den tid kan ta med meg baby i vogn. Har vært på ny tilvekst UL i dag, og nå er han ca. 3,1 kg og det er 8 dager igjen til termin!

Jeg synes at vi kunne ha et alternativ til Pascal, dersom det er meldt fint vær. Mange steder på Aker Brygge som har uteservering (f.eks. Cafe Sorgenfri har stor uteservering, samt enkelt med parkering i kjelleren for oss som er avhengig av bil), og hvor det går an å sette barnevogner rett på utsiden av inngjerdingen og spørre om vi kan få de ytterste bordene. Trenger jo ikke å bestille før dagen i forveien, så vi kan kanskje se an hvor mange barnevogner og hvordan været blir.

Jeg blir også med neste gang.

Det er jo muligheter for flere MED barnevogn - lykke til til dere, når det måtte skje.

Ellers takk Lima for adresse oppklaringen.

Jeg har jo lest om omdøpingen - men helt glemt at det var blitt slik. Jeg tenker fortsatt Drammensveien. -

Henrik Ibsen gate forbinder jeg med Ibsen -parkeringshuset, men tom DET er jo omdøpt til noen annet jeg ikke husker.

Så får vi satse på fint vær til langhelgen, slik at enestående og vi andre kan få litt farge på vinterbleke ansikter :-)))

God langhelg alle sammen!

Annonse

Hei!

Takk for sist til alle som var på Santinos. Jeg blir også med på treffet 24.05.07 og skal prøve å være der i 16-16:30 tiden. Håper det ordner seg så jeg kan gå litt tidligere fra jobb den dagen.

Ønsker wonderboyimagen og alle andre som skal føde i løpet av den nærmeste tiden lykke til.

• 2 uker senere...

Jeg og Mathias kan ikke komme på treffet i morgen. Veldig lei oss for det for vi hadde gledet oss veldig.

Mathias hadde gledet seg til å treffe alle nurkene som har kommet til verden den siste månedene. Gratulerer til alle dere nybakte mødre!!

Jeg slenger meg på det Coscos skrev i sitt innlegg om å treffes på dagtid. Vi begynner nå å bli en gjeng som er hjemme om dagene og da hadde det vært koselig å møttes også da.

Kos dere i morgen kveld og så sees vi på et treff snart - om ikke så alt for lenge. Fint om det ble et treff om 2 uker f.ex. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...