Gå til innhold

Venter på lillegutt!!!!! NICKET!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan!!

Ja, nå har jeg vært på 3D og det var utrolig flott!! Uheldigvis så var ikke lillegutt så veldig ivrig på å vise seg frem på film (veldig lik pappa'n sin....Hihi), men vi var inne i over en time, og hele opplevelsen var flott!! Legen var veldig koselig og personlig, og han forklarte oss masse. Lillegutt var veldig aktiv hele tida vi var der, og det var ordentlig morsomt å se på at han sparket og beveget seg samtidig med at jeg kjente det sparket!! Vi har bestilt en ny time i uke 27, for dette var jammen verdt 800 kroner!! Fikk bekreftet at det ble gutt, og stoppet på Bauhaus på vei hjem og kjøpte lyseblå maling og Ole Brum-lampe til barnerommet, så dette blir bra!! Navnet er også bestemt nå, lillegutt skal få navnet Marius!!

Lykke til på 3D UL!! Håper du også kan skrive noen ord om hvordan det gikk med dere!!

Kos og klem....

Åh nå gleder jeg meg bare ennå mer!!!!! :o)

Var det vanskelig å finne frem??

Skal legge ut et innlegg imorgen og fortelle hvordan det gikk jeg!! Du er i uke 21 nå? Kunne han si hvor stor lillegutten var? Marius er kjempefint navn! :o)

Jeg er i uke 23 nå, så vi skal tilbake 23.mai, altså i uke 27. Doktoren mente at uke 26/27 er den beste tiden å ta 3D, for da har barnet fått mer fett på kroppen og dermed fått sine ansiktsutrykk, samtidig med at det er nok fostervann til at bildene blir klare. Senere i svangerskapet blir det mindre fostervann, og det kan derfor være vanskelig å få klare bilder. Hos meg så lå lillegutt med ansiktet så og si rett oppi morkaka, og den gjør det vanskelig for UL-signalene å komme igjenom, så vi fikk bare se noen korte snutter av ansiktet hans. Men han så veldig søt ut da!!! =) Han brukte også hendene sine mye, knøt fingrene sammen og gned seg i ansiktet, så motorikken er iallefall i orden.

Han sa ikke noe om hvor stor lillegutt var, men bekreftet termindatoen.

Det var lett å finne frem. Vi la inn adressen på Finn.no sine kartsider, og da fikk vi ett veldig greitt kart å følge.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...