Gå til innhold

Noen fra Tromsø her??:)


Mamma'n til lille David

Anbefalte innlegg

Hadde vært flott å bli kjent med noen flere gravide i fra Tromsø :)

Er 22 år, studerer ved universitet og jobber som dagmamma :)

fant ut at jeg er gravid i dag, og det er første barn jeg venter.. har en samboer og vi har vært sammen i snart 3 år :)

Det lille nurket i magen er ikke planlagt, men veldig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) e fra Tromsø. er åsså 22 år. har termin 07.11. e no egentli på 2.trimester no, men syns alle som e der e så langt på vei, så følg no m litt her å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Æ e' også fra Tromsø. E' 27 år, gift og vente nr. 2. Har en 4-åring fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennanes :)

hadde dokker d sånn at når dokker tok testen og den viste positiv, så trudde dokker ikkje helt på d ? Æ tror ikkje helt på d enda.... kan liksom ikkje tro at æ skal bli mamma..nesten for godt til å være sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, trur d enda ikke ;P e 12+2. har sikkert tatt 10 testa å ha har vært på UL... må vell bynne å innse d snart. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fyller 22 i novermber, bor i Tromsø, studerer ved universitet, har termin 23. november. En spennende tid framover! Vi må absolutt møtes! :) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei.. e ei jente på 24 år som venter mitt første =)=) e i uke 7 nu =) detta e så arti.. det e ei til gruppa me Tromsø jenter, så æ trur vi e veldig mange, og e veldig enig i at d hadde vært kjempe flott om vi hadde fått til å møtes.. Æ har forresten termin 21 desember, så d bi kanskje ei sykhus jul på mæ ,kunne ikke bedt om bedre gave =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det va jo mange fra Tromsø her - ikke minst på samme alder :) Godt å se at flere e i min situasjon, at man ikkje e aleina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor åsså i tromsø.... fylle 22 på søndag den 30 april.... jobbe til dagli i barnehage å studere via NKI.... mange som vurdere å dra på BMI træff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dokker nye gravide Tromsø jenter kan gå i margen på venstre siapå BIM-treff, der ligg det en tråd om å presentere seg. Hadde vært artig om alle hade kunnet gjort det. E det nån flere som bare e nån uker på vei og har vært på BIM treff? veste ikke om æ sku vente me å gå til æ e kommet i 2trimester eller.. Ka dokker si, dokker som har vært der ei stund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært på treff enda. e 13+0 i dag. tenkte æ sku vente ei stund til, men glede mæ kjempe mye t å bynne å gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æ kjæm nok åsså mæst sannsynlivis å vær på sykehuset te jul, men ka gjør vell det:) Æ trur også at det blir dein finaste jula nånsinne.

Æ har ikkje vært på bim træff enda, æ tænkte kanskje å vente te i 2 trimester. Men vi som har termin i nov/des kan jo møtes nu om ei stund??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia, jeg fant ut at jeg er gravid den 26 og dette er ekstremt spennende. Jobber på hurtigruta og kom hjem på søndag, det var godt.

Er du kvalm? Det er ikke jeg, kun litt svimmel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e ossa fra Tromsø. Æ e da 34 år og vi vente på vårs første den 3.desember. Ja, vi må få til et BIM-treff.

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...