solstjernen - seksbarns mor Skrevet 25. april 2007 #1 Del Skrevet 25. april 2007 Hu har forandra seg så enormt. Eg elskte svigermor mi da eg trass mann min. Hu var koslig, morsom og kjekk å prate med - var på besøk hver dag noen ganger, sov der til tider, gikk ut sammen, shoppa sammen - ja egentlig det meste. Helt til min eneste svoger fikk dame - da var eg ikke viktig mer. Hu kunne sitte å snakke stygt om meg sammen med hu svigerinna mi. Et år etter me fikk Beneditke fikk dei to ei datter - nå i år blir hun 5år (mi blir jo 6) Enda den dag i dag forskjell behandler hun. Er hun på reisefot så får mine barn en liten gave, dei to eldste har bare fått en pose med noe godteri dei siste gangene. Til jul fikk Hanne en lue, skjerf og votter, som var noe av det styggeste eg har sett, Bendikte fikk en boks plastaline og han eldst en lite puslespill som han aldrig har opna en gang. Mens GULLbarnebarnet får store dyre leker eller merke klær. Og om me komenterer dette så fortere svigermor å si at det er min nåværende xsvigerinne som har betalt det, for hu hadde fått med seg en del penger for å finne noe fint til barnebarnet. Som om me tror på det - hu ror så fort at hun ikke kommer seg av flekken. Nå har svigermor bodd i Skotland siden desember - hun har ringt to ganger. Sendte en gave over til dei to som hadde bursdag i mars - faktisk helt greie gaver den gang. Strek i taket. Men i dag får me vite at hun har spandert en tur på svoger og tantejenta vår. Og kan ikke nekte for at det gjør meg sinna. Hun har tross alt 4 barnebarn og ikke 1... hmmm ja hun er vel den siste som kommer til å få vite at hun skal få et barnebarn til... *knurrer litt her* syns hu er så frekk, klarer ikke å la være å se at dette i lengden kommer til å skuffe barna mine. Dei er store nok til å se at farmor bare bryr seg om hun andre barnebarne sitt. Skikkelig unødvendig gjort mot barna. Men det er hennes tap - eg har tipset henne om hjemmesiden min slik at hun kan følge med på hvordan barnebarna hennes har det. Men hun bare sier at hun ikke har så mye tid til å sitte på internett. Herrgud - det trenger ikke ta mer enn et par minutter hver dag om hun hadde brydd seg.... arrrgggg - river meg i håret. Hvor er den snille svigermora mi blitt av? Si i fra om noen har sett henne? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9101491-april-fikk-lyst-%C3%A5-herme-etter-musefis-overskrift-ang%C3%A5ende-svigerbeist-oops-ble-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 ÅÅå blir irritert med deg!! Lyst å riste dama og få inn litt vett! Om hun ikke har råd til like fine gaver til hver så kan hun vel dele det likt med alle, eller at en får en finere gave ett år og la det gå på tur til den som trenger noe litt dyrere!! Barn merker veldig fort forskjellsbehandling, og synes ikke de skal utsettes for sånn! Arrrg!! *sinna* Off, nei, håper noen kan snakke vett til henne... men virker jo ikke som det hjelper! Tror jeg sender over en boksesekk som du kan slå løs på, og få ut litt frustrasjon.... *klemmer på* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9101491-april-fikk-lyst-%C3%A5-herme-etter-musefis-overskrift-ang%C3%A5ende-svigerbeist-oops-ble-litt-langt/#findComment-9102300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. april 2007 #3 Del Skrevet 25. april 2007 Men i alle dager som har gått av henne da??! Det der høres ikke bra ut! Og barna merker det veldig godt ja! Spesielt de eldste dine nå. Da er det jo kjempeviktig at det er likt! Nei, blir skikkelig irritert på dine vegner nå altså! Uff... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9101491-april-fikk-lyst-%C3%A5-herme-etter-musefis-overskrift-ang%C3%A5ende-svigerbeist-oops-ble-litt-langt/#findComment-9102942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå