Gå til innhold

Rugedag 7 - er det tanta som kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ruger på dag 7 etter første ICSI forsøk. Så til min forferdelse at det var litt brunrosa på papiret etter dobesøk :-(

Er det noen som har erfaring med dette, eller er det babytoget som allerede er gått for denne gang?

Erfaringer mottas med takk,

hilsen Wilma

Skrevet

Babytoget har ikke gått ennå :o)

Flere opplever å blø selv om de tester positivt senere. Håper dette også er tilfelle for deg! Lykke til!

Skrevet

Det som er så frustrerende, er at tegn på mensen og graviditet ofte er de samme helt i starten. Vi får liksom ikke visst ordentlig før testene er tatt og konklusjonen klar. Kan jo kanskje være festeblødning...?Blødning under graviditet er like vanlig som å ikke blø - så klokere blir man ikke. :-) X'er fingre for deg!!!!

Selv holder jeg på å bli gærn. Er på rugedag 10 (icsi) og har veldig sterke mensmurringer og gråter veldig lett. Det ligner veldig på mitt mislykkede ivf-forsøk i julen, siden jeg vanligvis ikke har så mange tegn i forkant av mensen. Jeg ble gravid på første ivf-forsøk høsten -04, og hadde blødninger, men det var ikke før i uke 11.

Heia rugerne!!!

Skrevet

Tusen takk for optimistiske svar. Vanskelig å holde motet oppe, men må jo prøve. Ønsker deg masst lykke til i rugedagene Vannmamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...