Gå til innhold

Når fortelle om graviditeten til familie og venner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 6, når kan man si det til familie og venner? Jeg er helt sprekkferdig, og det er i allefall min kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

 

hehe ja jeg ser den, jeg er og i uke 6.

men vi skla prøve og holde oss i 6 uker til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke6, og har fortalt det til noen gode venninner. Grunnen til at de har fått vite det er at jeg trenger noen å snakke med, blir jo gal av å ikke dele nyheten med noen. Gode venner kan også være til stor trøst om noe går galt =)

Skal til min første legetime når jeg er 8+6, og visst alt ser greit ut da skal vi fortelle det til hele familien når jeg er 9+3, da skal vi nemlig feire bursdagen til lillegull og vi synes det er en fin anledning å fortelle at vi venter et lite knøtt til jul =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okei, jeg inrømmer å ha fortaltdet til mine bestevenniner..

noen må man jo si det til, tror det er helse farlig og la være:):)

hehe..

ja jeg skal på ul til mandag, gleder meg til det, sammtidig som jeg gruer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8+6, var på UL i dag og alt såg bra ut. Har holdt tett frem til nå men nå har jeg akkurat snakket med blivende mormor. Hun ble veldig glad :) Forteller nok til resten av familien (foreldre og søsken) og noen utvalgte venner i løpet av en uke, og så tror jeg resten får vente til 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne holde det til uke 12 (er 11+2 idag), fordi vi har mistet så mange ganger.Men min kjäre klarer jo ikke å holde munn, så her fant alle det ut med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa d til di nermeste noen dager etter jeg testa, men vanskelig å skjule det så nå vet alle det ca=)

er 10+3 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...