Gå til innhold

Når fortelle om graviditeten til familie og venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 6, når kan man si det til familie og venner? Jeg er helt sprekkferdig, og det er i allefall min kjæreste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

hehe ja jeg ser den, jeg er og i uke 6.

men vi skla prøve og holde oss i 6 uker til:)

Skrevet

Jeg er også i uke6, og har fortalt det til noen gode venninner. Grunnen til at de har fått vite det er at jeg trenger noen å snakke med, blir jo gal av å ikke dele nyheten med noen. Gode venner kan også være til stor trøst om noe går galt =)

Skal til min første legetime når jeg er 8+6, og visst alt ser greit ut da skal vi fortelle det til hele familien når jeg er 9+3, da skal vi nemlig feire bursdagen til lillegull og vi synes det er en fin anledning å fortelle at vi venter et lite knøtt til jul =)

Skrevet

ja okei, jeg inrømmer å ha fortaltdet til mine bestevenniner..

noen må man jo si det til, tror det er helse farlig og la være:):)

hehe..

ja jeg skal på ul til mandag, gleder meg til det, sammtidig som jeg gruer meg..

Skrevet

Jeg har fortalt d til nærmeste familie, mine søstre og foreldre :)

Skrevet

er i uke 4-5..ca:)

Skrevet

Jeg er 8+6, var på UL i dag og alt såg bra ut. Har holdt tett frem til nå men nå har jeg akkurat snakket med blivende mormor. Hun ble veldig glad :) Forteller nok til resten av familien (foreldre og søsken) og noen utvalgte venner i løpet av en uke, og så tror jeg resten får vente til 12 uker.

Skrevet

Jeg ville gjerne holde det til uke 12 (er 11+2 idag), fordi vi har mistet så mange ganger.Men min kjäre klarer jo ikke å holde munn, så her fant alle det ut med en gang :-)

Skrevet

sa d til di nermeste noen dager etter jeg testa, men vanskelig å skjule det så nå vet alle det ca=)

er 10+3 nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...