Gå til innhold

Livmortapp...


Gjest

Anbefalte innlegg

At livmortappen er helt tilbake trekt, oppi taket og gjemt seg bort til ene siden.. sånn, prøver å trekke seg mest mulig vekk...

 

ER ikkje det et ganske sikkert tegn på graviditet.

 

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er i uke 5, og min livmortapp er akkurat sånn du beskriver... :-) Hva viser testene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være i uke 7 + 3 no, urin negativ, men aventer resultat av blodprøve hcg om noen dager. Symptomene blir sterkere for hver dag egentlig....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper du får hyggelige nyheter fra "laben"! Kan det hende at du har hatt senere eggløsning enn først antatt, sånn at du er kortere på vei? At det er derfor hcg ikke slår ut, mener jeg. Det kan jo også bare være at du er en av de som produserer hcg langsomt. Det er jo iallefall lovende at du kjenner mer og mer til symptomer! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke... men hør på dette..

Jeg viste at noe hadde skjedd... har testet meg i tre uker og testet negativt på alle forutenom for to dager siden... men jeg kjente at noe var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men cobolt, testet ikke du postitivt for noen uker siden? Husker deg fra BliGravid, du testet endelig positivt etter mange pp, skrev du. Husker deg fordi vi testet samtidig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide å innse at innleggene til Cobolt ikke er helt normale?? hun hopper fra forum til forum for litt stakkarslig oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...