Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha testet positvt, begynt å blø og fortsatt har stigende hcg, men alt, alt for lav, besluttet jeg sammen med overlegen at jeg skulle få en utskrapning på fredag.

Ettersom jeg har vært igjennom dette 2 ganger før, hvor det tok 7 uker før mensen kom tilbake, skal jeg denne gangen starte på p-piller på fredag - og da kan jeg nå et forsøk før sommerferien!!!

Nå skal jeg samle meg sammen igjen og prøve å bli i best mulig form til neste forsøk, gå ned noen hormonkilo og bare nyte våren!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9100288-en-liten-opdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det endelig skjer noe :o)

Det virker som om legene ønsker at alt skal gå sin gang av seg selv, men all ventingen er til å bli sprø av.

Lykke til med både bedring av form og nytt forsøk! Vi går for at 2007 er vårt år!

Hei!!!

Jeg følger med og heier på deg lille venn:o)

Er jo godt du kan få en utskrapning så du blir "ferdig" med dette og kan fortsette. Du er virkelig en tøffing og det er utrolig bra at du kan se fremover. Du får nyte tiden best mulig, og vips så er du igang igjen, og DA er det deres tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg krysser alt for deg:o)

Klemmer

Annonse

Hei snooopi.

Jeg har fulgt med deg en stund,og mang en gang tenkt at dette rett og slett ikke er rettferdig !

Jeg beundrer din optimisme og ditt pågangsmot,og er glad du får fikset opp og rekker en runde før ferien.

Måtte det bli din tur nå,

fordi du så soleklart fortjener det !

Klem fra

Hei du...

nå er det lenge siden, å så trist å høre att det gikk denne veien.

Men, bit tenna sammen, det nytter ikke legge seg ned.

Å jeg er på samme som deg, nyte våren og miste noen hormon kilo....hehe

Så håper vi dette er sommeren hvor alt klaffer.

Det er utrolig hvor man henter pågangsmot og styrke i en slik prosess.

Du er tøff.....husk det !

Vår klem

å du, jeg heier altså !

Dere er så snille!

Nå skulle det gjerne være overstått. Utskrapningen gikk fint, og jeg håper dette var for aller siste gang! Neste gang jeg blir innlagt skal det være pga fødsel!

Håper vi alle blir gravide på neste forsøk :o)

Klemmer fra

Kjære deg - for noen tøffe tak du må igjennom.

Jeg føler med deg og synes det er beundringsverdig at du klarer å stå i dette. Vet ikke helt hva du tenker om veien videre og om klinikken din kan si noe om hvorfor du neste lykkes igjen og igjen. Men det er godt å lese at du ikke har gitt opp håpet, for jeg har tro på at den sterke vil lykkes til slutt.

Stor klem fra

Hei Snøfilla. Jeg gir meg aldri! Legen er overbevist om at vi skal lykkes. Planen videre er p-piller i 3 uker, så blødning og oppstart på dag 21. Hvis alt klaffer er jeg ruger igjen til sommerferien. Når vi kommer dit skulle jeg gjerne ha gått ned noen kg, bare 5 kg vil hjelpe, sier legen. Må jo innrømme at jeg trøstespiser, hyggespiser og husker alltid et måltid.. hehe. Ja, jeg er glad i mat.

Men, jeg kjemper, og hvis jeg mislykkes på dette siste forsøket offentlig også, så vet jeg tlf nr til de private klinikker!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...