Gå til innhold

*~*~*~*~* Skravletråd IKM uke 21 *~*~*~*~*

Anbefalte innlegg

Litt tidlig på'n jeg ;)

Leeenge å vente til neste IKM (som for min del er ca 23. mai). Greit å ha en skravletråd å bruke opp litt av ventetiden på!!! Kanskje mai måned kan bli måneden med rekordmange nye spirer på gang. Stå på jenter... He, he ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9100188-~~~~-skravletr%C3%A5d-ikm-uke-21-~~~~/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at mai er en skikkelig god måned! Har IKM 22. mai så vi er tett på hverandre her! Det er virkelig lettere å vente både på el og IKM når man kan skravle litt med hverandre! Jeg måler ikke el og siden jeg kun har hatt èn naturlig mens etter p-pilleslutt så vet jeg ikke helt når vi skal sette inn støtet.... Min stakkars kjæreste (som VIRKELIG vil gjøre alt for å få det til allerede denne måneden) får nok en tøffere måned enn han vet om enda....

Annonse

"tvangspuling" oh my God det er det det er hihi. jaja hva gjør vi ikke for barn, er bare glad for at det er noe vi to kan nyte, tenk hvis det var noe annet som var litt ubehagelig?hmmm think about it. ps. IKM den 22. Mai, er sååååååååå forberedt denne gangen ass.

Annonse

Hei. Jeg har kanskje ikm uke 22.. hvertfall hvis kroppen min finner ut at den skal ha normale sykluser igjen.. No har jeg hatt 2 menstrasjoner på 3 uker.. holder på å bli gal.. men men.. skal til legen og få gu 23.mai..

Hvordan går det med el jenter?

Jeg har el mest sannsynlig 8. mai, så for å være på den sikre siden så bestemte jeg og kjæresten oss for sex hver dag f.o.m i går t.o.m 10. mai...!! Hvis det ikke funker denne måneden så tror jeg at jeg må begynne å måle fra neste måned.... Ellers er jeg redd det kan bli for mye av det gode....!:)

Nå nærmer EL seg. "Nesten positiv" EL test i dag, så da kommer nok EL i løpet av noen dager ;) Dere andre da??

Etter ventetida på EL kommer ventetid på IKM... og den er jo enda lengre enn ventetida på EL... Frustrerende å gå å kjenne etter symptomer og håpe... og at tanta alltid dukker opp. Æsj. Nesten gitt opp håpet nå ;(

Det er ikke lov å miste håpet! Jeg har nok mest sannsynlig el i morgen.... De neste 14 dagene har jeg stappa kalenderen full av gjøremål slik at tiden skal gå fort. Har litt problemer med å løse 17.mai gåten...; da pleier vi å være en gjeng som fester fra frokosten klokka 09 til vi ikke holder ut mer rundt 00:00.... med IKM 22.mai har jeg lyst til å komme meg unna den fyllekula der.... Jobber hardt med løsningen fortida..... Noen forslag?

Mitt tips er å drikke alkoholfri vin (dersom du pleier å drikke vin da...). Hvis du vil være helt sikker på at ingen skal ane ungler i mosen kan du helle den over på en vanlig vinflaske med skrukork... og så bare passe på at ingen drikker av din vin. Og så får du bare spille med på morroa og snike deg hjem litt tidligere enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...