Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe EW sky, men det er så vanskelig å bestemme farge! Syntes at de litt knæsje fargene (som lime og turkisblå) er fine (ikke rosa), men er redd man fort blir lei de. Safe med svart eller marineblå? Skal brukes til jente. Takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Har bagen i limegrønn og sittdelen i sort til jenta.
Elllis Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 samme her, dvs lime bag og sort understell. Bagen bruker man uansett ikke mange mndenee tror jeg (5-6). synes den knallblå er fin også, men endte opp med lime..
mathias05+emma08+10 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg har aqua og er superfornøyd. Får mange kommentarer av folk som liker fargen!! Jeg har jente og rosa passer godt i lag med fargen. .
lille-persille Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Har Aqua, og elsker fargen på vogna! Fått veldig mange positive tilbakemeldinger på at folk synes den er kul:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Jeg har den i farge aqua til min gutt. Denne fargen passer bra både til gutt og jente. Den er utrolig fin. Får mange komentarer på at vognen er utrolig fin og kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå