Gå til innhold

Steinbukk 77

Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gode dere er som tenker på meg. Jeg trenger alle som er rundt meg nå :))

I dag er ikke en så god dag som i går. Gårdagen var litt oppløftende med hensyn på blodstrømmen, den var litt bedre men var gått tilbake slik at den var som på tirsdag. Altså svart dårlig.

Karoline sparker mindre også...

Hvis ting er i morgen som i dag, blir det keisersnitt i morge. Ho vil ikkekunne overleve vaginal fødsel.

Utsikter:

Et friskt barn vil ha 50 % sjanse til å overleve, men siden Karoline er litt svak er det enda mindre sjanse for overlevelse.

Og pga av at ho har en dårlig start (veier et sted mellom 400-500 gr) har ho større sjanse for alvorlige komplikasjoner. Så vi snakker ikke kun om bare liv og død lenger, men evt et liv med ei jente som ikke er frisk på en eller annen måte.

Ser litt svart ut for meg nå dette, men føler vi får den hjelpen og støtten og veiledningen vi behøver.

Og hvis hun overlever fødsel, så blir vi foreldre, men med et annet utgangspunkt. Vi må akseptere at livet hennes kanskje ikke blir lengre enn noen dager, kanskje uker eller kanskje år. Vi må ta den tiden vi får og akseptere at livet hennes ble slik eller sånn langt. Et liv er et liv uansett lengde.

Blir spennende å se hva som skjer i morgen.

Skal oppdatere så fort jeg orker. Viktig for meg å få skrive tanker og følelser her inne.

Vi snakkes uansett :))

Hei Steinbukk 77

Har fulgt litt med deg helt fra starten av siden vi er veldig likt i løypa og vi har termin med 2 dagers mellomrom.

Dette var utrolig leit å lese og jeg håper morgendagen gir håp og styrke til dere og at lille Karoline klarer seg. Håper du orker å oppdatere oss hvordan det går videre. Mange varme tanker til deg!

Ta vare på hverandre.

Trøsteklem fra

Annonse

Dette var ikke det jeg ville lese nei. Huff, så trist å lese.

Jeg håper som li-li skriver at morgendagen gir dere håp og styrke, og at den lille prinsessa deres klarer seg.

Jeg skal krysse alt jeg kan for dere, og ha tro på at det skal gå bra.

Stor klem fra meg

Leste din historie fra de siste dagene først nå..tøff lesning! Kan bare drømme om hvor tøft dere har det i denne situasjonen!

Må si jeg er imponert over hvor rolig og fornuftig dere virker opp i det hele.. realistiske, men likevel med håp! Og siden den lille er et produkt av dere, må vi tro Karoline er en fighter med like stor livslyst og at hun har krefter til å møte verden, til tross for en altfor tidlig start..

Varme tanker sendes til Trøndelag...

Kjære Steinbukk. Tenker masse på deg. Går ikke ann å sette seg inn i situasjonen deres, men alle skjønner at det er ubeskrivelig tøft! Krysser alt som er for at Karoline er sterk på tross av komplikasjoner og får en best mulig start på livet!

Mange klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...