Gå til innhold

Usj..i dag har vært skikkelig kjip

Anbefalte innlegg

På jobb i dag kjørte jeg en tralle med noen brosjyrer da en kollega kom bort og sa: Ja du øver deg på å trille du...Hvorpå han hintet veldig mye om det var noe "på gang" snart..Får jo høre dette endel da, men i dag taklet jeg det ikke i det hele tatt. Begynte nesten å grine der jeg sto..Men jeg klarte å unngå det...Virket som om han forsto at det var noe galt for plutselig var tonen den at unger var bare noe dritt og det var like greit uten og slikt...Han mente det sikkert godt da, men jeg skulle ønske folk ikke maste så mye. Og det er ikke så lett å fortelle heller, og jeg har ingen ønsker å innvie noen på jobben om at vi sliter ihvertfall...Så etter dette har jeg vært skikkelig trist. Det var ikke så mye som skulle til og nå HÅPER jeg virkelig på en spire snart...

Jaja...bare en liten utblåsning fra meg her idag...Dere får bære over med sutringa...(o:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9099962-usji-dag-har-v%C3%A6rt-skikkelig-kjip/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det verste alså, at folk maser. Greit at folk lurer, det gjør jeg også det noen ganger. Men jeg synes det er litt frekt å spøre jeg.

Tenk de som ikke kan få barn, har mistet eller sliter med å få.

Da er ikke akkurat det det hyggeligste at noen maser om!

Folk forteller det jo når vi er klare for det. De må ikke tro at hvis de spør så får de vite noe før andre.

Etter at jeg mistet bestemte jeg meg for at jeg ALDRI skal spøre noen om det, men jeg har i grunnen aldri spurt folk om de er gravide osv.

Forstår godt at du nesten var på gråten der.

Håper du snart blir gravid. Skal krysse fingrene - og nå også beina ; )

Babystøv til deg *********************************************************************

Folk bør virkelig tenke sge om før de snakker........................................... man vet aldri hva folk sliter/ ikke sliter med.... Hadde en lignende opplevelse etter en SA, hvor en av min kollegaer sa: Ja nå bør du virkelig tenke deg om, du burde jo snart fåbarn .... om noen år begynner jo klokka å tikke.......................... herregud, hun kunne ikke sagt noe mer upassende....................

Ønsker deg lykke, lykke til!!!!!! ( og det er virkelig lov å ha utblåsninger etter slike episoder)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...