Gå til innhold

Hva jobber du med/ vil jobbe med?

LilleBitteliten

Anbefalte innlegg

Hvilken jobb har du, og er du fornøyd?

Det er nok sikkert noen som ikke har jobb her inne også, har dere noen planer eller tanker om hva dere vil bli/ har lyst å jobbe med? Og dere som går på vgs, hvilken linje går dere? :-)

Syns det er kjekt å lese slike ting, så ønsker mange svar! :-)

Fortsetter under...

Hei og hopp! Går andre året på allmenn.. etter masse frem og tilbake har jeg bestemt meg for å fullføre 3 året etter ett år med permisjon neste år.. Og har funnet ut at jeg skal studere på Høgskolen i Telemark, Eiendomsmegling, og da bli eiendomsmegler! Det er iallfall drømmen frem til nå! :) enn du da??

Jeg gikk Salg & Service, tok fagbrev i resepsjonsfag. jobbet på hotell i 2 år og har jobbet der jeg jobber nå i 1 år når babyen kommer =)

Jobber nå i resepsjonen på et business senter, dvs resepsjon, sentralbord, møterom,holde kontorer i orden til innflytting/utflytting, kontrakter på virtual office osv :) Elsker jobben min og ville ikke bytta med noen.

(Hvis du ser bort fra at bekkenet har ødelagt meg i dag etter en ommøblering i går =P)

Er malerlærling og trives kjempe godt med det=)

Kunne fått fagbrevet nå, for har jobbet i over 5år, men har ikke tatt all skolen! Vil veldig tilbake til malingen etter permisjonen.... Og da SKAL jeg ta papirene! hehe.... Tenkte kanskje å ta skolen som privatist når jeg har perm...

I tillegg har jeg ttatt helse og sosialfag som privatist=)

Annonse

jeg er skikkelig i tenkeboksen jeg!

Har tatt kunst-og-håndverks(lærer) og har hatt et år på høgskolen i telemark nå, for å bli industridesigner, men skolen SUGER.

Nå blir det et år permisjon, og da skal jeg tenke litt på fremtiden.

regner med at jeg går tilbake til lærerstudier på høgskolen i vestfold, hadde vært topp med jobb som museumspedagog, feks!

Men jeg er også flink i administrasjon og ledelse da, kjærsten mener jeg burde byttet studier til det..

Har jobbet som personlig assistent, støttekontakt, barne- og ungdomsarbeider og i Princessbutikk... likte alle jobbene mine, men syns alle ble litt kjedelige i lengden..

ikke vet jeg..

Annonse

Jeg hadde en stor plan om å bli frisør jeg da, men etter i år på frisørlinja vil jeg ikke dette mer. Ikke noe for meg, nei!! Så jeg har søkt allmenn påbygging til neste år, men skal ringe å høre med inntakskontoret i morgen om det er mulig å få byttet på 1valget mitt.. Kunne tenkt meg å blitt inteiørkonsulent, har da to år igjen på skolen;)

jeg er postbud. og elsker jobben min. kommer nok til å være det til jeg pensjonerer meg. og det som er så bra er at jeg har ikke utdannelse. men likevel har klart å få meg en jobb som jeg elsker og som er godt betalt. trodde ikke det var mulig i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...