AnnCoglillepinky=) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg er en jente på 20 år. Går fulltid på høyskole, er støttekontakt 3 timer i uka, og jobber som ekstrahjelp på et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede, i gjennomsnitt 12 timer i uka. Er nå i uke 30. I de siste ukene har jeg vært skikkelig svimmel, uvel og fått heteslag. Ikke bare når jeg reiser meg fort eller holder på med ting veldig lenge, men kan også bli det når jeg sitter stille. Ville gjerne tatt en pause fra jobben, ettersom jeg ikke bare kan gå ifra og ta pauser når det passer meg og at jeg tror jeg kunne hatt godt av å få helgene til å hente meg inn igjen etter skoleuka. I tillegg vet jeg at brukerne på hjemmet ofte blir urolig og skremt da vi ikke er i form og som vi pleier. I tillegg kan en av brukerne ha tendens til å være voldelig. Slå og true. Og er fryktelig redd for at hun skulle komme til å slå meg i magen, eller stikke meg med noe spisst eller noe... Så den fryktgreia er også en ting... Men jeg er redd for å spørre legen om han kan skrive en sykemelding til meg, for jeg er redd at han skal tro jeg bare vil ha "fri". Er jo så mange som utnytter seg av at de er gravide, og er liksom redd for at jeg bare overreagerer? Trenger å høre hva dere synes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå