Gå til innhold

Så fantastisk!


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kommet hjem fra legen, har hatt høyt blodtrykk i det siste, og spor av proteiner i urinen, så jeg har vært kjemperedd for svangerskapsforgiftning. Men nå er blodtrykket mitt helt fint, det samme er urinen, og legen kjente på livmora mi og den har vokst akkurat som den skal! Så nå flytter jeg straks inn på 2. tri, er 11+ 5 i følge legen min.

Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia, så bra at det ikke er høyt lenger! Kan jeg spørre hva det har ligget på? Hva er egentlig høyt?

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget på 150/100 ca de gangene jeg har målt hos legen, og det er jo ganske høyt. Men nå har jeg gått med en sånn 24-timers måler, og da var gjennomsnittet på ca 120/70, noe som er helt normalt. Så jeg har nok en tendens til å stresse opp blodtrykket mitt pga nervøsitet hos legen;) Rare greier egentlig, men det påvirkes jo av slikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh...så gode nyheter!! Det var godt å høre!:) Nå slipper du bekymre deg for akkurat det i allefall! Har faktisk tenkt på deg...så nå ble jeg ordentlig glad på dine vegner!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Så koselig at du har tenkt på meg:) Går alt bare bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med meg! Verre med eksamenslesinga....:) Har eksamen neste uke, men tenker mest på baby og graviditet...:)

 

Er kjempeglad for at alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, det kan jeg godt forstå, ikke så lett å konsentrere seg om andre ting om dagen... Hva studerer du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer juss...Må inn til oslo å ta eksamen. Begynner å bli litt stressa, men det hører jo med til eksamenstida:) Enn du da, hva gjør du til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ok, er vel en del å lese og da tenker jeg....?

Jeg jobber i barnehage for tiden, men er egentlig utdannet innenfor media/kommunikasjon. Men koselig i barnehage altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer enn nok ja...:) Er du fortsatt sykemeldt? Sikkert koselig å jobbe i barnehage! Da får du jo god trening iallefall:) Kunne trengt det jeg, jeg som er nesten helt grønn når det gjelder unger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er grei trening, masse bleier å skifte;) Men det kommer nok naturlig til oss uansett tenker jeg.

Er fortsatt sykmeldt, legen sa jeg kom til å være det en stund framover for å ta det helt med ro. Litt kjedelig, men jeg vil jo gjøre det som er best for babyen.

Helt uvirkelig at i morgen flytter jeg over til 2. tri....! Hvor langt var det du var kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare greit at du er sykemeldt ei stund til ja. Er jo viktig å ta være på den lille:) Er 11+3, så det er ikke så mange dagene til jeg flytter etter. Det er nesten litt uvirkelig...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:) Kanskje vi møtes på fødeavd om et halvt års tid! Det er ganske uvirkelig ja, tiden har gått så fort!

Vi får følge hverandre videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke utenkelig at vi møtes der:) Koselig å ha noen i samme situasjon å prate med etterhvert som tida går. Vi er jo ganske tett, det er jo ekstra gøy!

Blir spennende å følge deg videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...