turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Takk for sist, håper på mange mager og vogner. Satser på at været er såpass at vi kan sitte ute. Blir vi mange må vi kanskje bestille bord?
Lua på snei :o) Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Heihei! Vi blir gjerne med ) Skal til helsesøster på 6 ukers kontrollen kl 10,så vi kan komme etter den. Håper mange flere kommer,kom igjen jenter! Snakkes )
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hei, hei Koselig med lunsj-treff, vi gjør et forsøk på å ta turen nedom Må ha litt slingring på tidspunktet, men sånn er det jo med ny sjef i huset... mvh Lena og Elias
Faylinn Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Nå begynner jeg å komme til hektene også, skal prøve å komme!
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 vi kommer nok!=) koselig sist gang! fra anette og even leander
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 kan man komme uten baby også? carnation og marianne: gratulerer masse!! hadde vært koselig å hilse på guttene deres;-)
spilloppa Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 DA satser jeg på å komme også Med litt slingringsmonn ja.. hehe
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2007 Selvsagt kan man komme uten baby også! :-) Kjekt at det var så mange som ville være med.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 Tusen takk, dollypop Ja, kjempekoselig om du kommer en tur, det er lenge siden jeg har sett deg nå!! Elias har slitt litt med vondt i magen, så han har vært litt lei seg, og da er det ikke noe moro å bli vist frem....Det skjønner jeg jo, men jeg håper han er bedre i morgen så vi får tatt turen ned, gleder meg jo til å se de andre små miraklene også
Lua på snei :o) Skrevet 7. mai 2007 #18 Skrevet 7. mai 2007 Åja,hehe,så det nå....litt i ørska her se.....hihi Da ses vi seinere i dag folkens )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå