Gå til innhold

hvem har begynt å få trange bukser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er 9+0 i dag. Fikk mage i går, jeg! Har vært trangt med bukser en stund nå, men var vel mest oppblåst/ hoven, men i dag ser det faktisk ut som om jeg er gravid! Gøy, men litt rart så tidlig. Forrige gang fikk jeg mage sent. Var 16-17 uker før jeg merka noe. Heeelt greit at den kommer før nå :-) Så gøy å ha kjent liv, da! Herlig følelse...

Annonse

jeg hadde ikke no bukser som passa etter uke seks-sju jeg.. er nr to for meg detta, og forrige gang var jeg vel oxo ca 16 uker når jeg måtte kjøpe nye bukser.denna gangen bare spratt magan ut av seg selv, og har egentlig ikke vokst no spesielt etterpå. bare gjør så ingen av de vanlige buksene passa i livet lenger.. takk og pris for h&m :))

he he he he, å så godt å høre at det er flere som kjenner at det strammer:-D jeg er i uke 10 og kjenner også at det strammer, og det er nok desverre ikke bare rundt magen nei..hihi. Jeg venter nr to i slutten av november. Har dere sagt det til slekt og venner? første gang tror jeg alle visste det da jeg var 10 uker på vei, men nå er det spennende å se hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig også. Er det slik at dere har fått skikkelig gravidmage??, slik at andre ser det liksom... Ha en ellers så strålende aften:-)

Jeg er 9+5 i dag og har brukt mammabukser i et par uker allerede...Med førstemann trengte jeg ikke mammabukser før i uke 15, he-he :) Men denne gangen begynte magen å tyte nesten med en gang. Virkelig snålt, kjenner jo ikke livmora enda men ser allikevel veldig gravid ut.. Vanskelig å holde det skjult, så vi har fortalt det til en del allerede. :)

Venter 4 mann og mammabuksa ble tatt i bruk uke 8.....Har bestandig vært slik med jentene og, så det er ikke forskjell om det er 4.mann. Har en fin spiss gravidmage og alle ser den.......Jeg er så fornøyd med den og fasongen.......Den passer perfekt til kroppen min.....Og puppene strutter og er veldig følsomme så her blir det mye kos på de av samboer ja...Jeg bare nyter...........hehehe

Like greit med gravidmage når man er det.........

Er 11+1 nå, og har kjent livmoren fra uke 8 ca......Synes jeg kjente noe svakt liv der inne for noen dager siden men det er jo så tidlig at det er jo nesten ikke til å tro.......Vet ikke hva jeg skal tro, men følte jeg kjente nurket altså.....Blir spennende å følge med i uken framover.....De sies jo at man kjenner det bare tidliger å tidligere med hvert barn.......Vet hva man skal kjenne etter liksom.......

Jeg tenkte da jeg kjente: DETTE ER ET MAGISK ØYEBLIKK OG JEG STOD VED KJØKKEN BENKEN Å SÅ UT IGJENNOM VINDUET MED ØYNENE FULLE AV GULL..........tiden stod plutselig stille........

Jeg har begynt å få trange bukser ja! Men jeg liker ikke noen av mammabuksene som jeg har sett, er vel litt original i klesveien kanskje....? Jaja, godt det er så mange fine tunikaer og kjoler i butikkene:)

Annonse

er 12+4 idag og merker ikke noe på buksene mine enda, men går jo fort fremover nå, har heller ikke lagt på meg noe, men som babykos 71 sier så er puppene ømme og struttende...:) venter også nr 4, men har ikke kjent noe liv, har ikke gjort d så tidlig med de tre andre heller....er ganske slank så den bør vel begynne å ese litt ut nå., men har aldri vært spesielt stor med d tre andre barna mine. At vi kjenner oss oppblåst særlig om kveldene kommer av at gravidhormonet produserer tarmgass sier gynykologen som jeg var til ul med...en spennende tid vi har framfor oss jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...