Gå til innhold

Hvordan er formen - uke 30?

Åleby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er naa i uke 29, og foler meg ikke saa bra.

Har mye vondt i magen, ryggen og bekkenet. Alt jeg gjor er slitsomt. Hvis jeg skal ta ut av oppvakmaskinen er jeg helt odelagt etterpaa.

Dette er mitt forste svangerskap, saa jeg vet ikke om dette er vanlig eller ikke.

Har vondt naar jeg gaar, og foler at folk ser paa meg med rare oyne naar jeg skal reise meg opp.

Jeg haaper jo at formen skal bli bedre, for uke 22-26 var helt topp!!! Men det ser ikke akkurat lyst ut.

Saa nyt tiden du foler deg bra!

Lykke til!

Hei Åleby!

Jeg er også i overraskende bra form synes jeg. (Er i uke 29) Har jo ikke noe å sammenligne med men.

Begynner jo selvfølgelig å bli tungt, å vaske under senga er ikke like enkelt som før, for å si det sånn.

Men har egentlig bare småplager. Får vondt i ryggen hvis jeg sitter i samme stilling for lenge, vondt i ribbena på den ene sia (ligger nok ei rumpe og presser oppi der :) ) og hovne bein.

Jeg er sååå glad jeg slipper bekkenløsning. Har hørt av mange at det kan være skikkelig ille. Så krysser fingre for at når jeg ikke har merka noe til nå, så slipper jeg unna....

Tror nok ikke jeg hadde vært i like god form hadde jeg jobba. Har jo bare jobba litt over 3 uker hele svangerskapet. Og da var det ikke mye overskudd igjen.

Synes faktisk ikke magen har blitt så avskrekkende stor heller. De fleste jeg møter sier også at jeg ikke er så stor. Men det kommer vel :))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...