Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg synes det er et kjempefint navn, har lyst til å kalle lillegutt det. Jeg kjenner ingen som heter det, og har derfor ingen assosiasjoner med navnet. Mens min far ikke syntes noe om det! "Kan vel ikke kalle en liten gutt for Edvard" var hans reaksjon. Storebrødrene heter Marius og Sondre. Har dere andre forslag?
prebs Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Edvard er kjempeflott! Kjenner en nydelig liten gutt som heter det,så det går helt fint an!
:-) augustibarn Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 synes at Edvard er kult, et navn med personlighet :-) Andre forslag som passer til Marius og Sondre: William Markus
Nette-mor Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Snuppen min heter Edvard (oppkalt etter oldefar og tipp-oldefar) og jeg synes det er et nydelig navn på en barsk liten fyr med glimt i øyet. det passer i allefall på min snupp!!!
april d. Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Det er kjempefint! Staslig uten å virke voldsomt. Jeg kjenner en gutt på 20 som heter Edevard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå