Gå til innhold

Gave til pappaen

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri tenkt tanken jeg heller...men kanskje han burde fått noe for å holde ut med en sliten, klagete kjerring i 9 mnd????? Vi var heller ikke klar over at mødrene fikk noe, så jeg ble litt paff etter 3. mann når naboen kom og lurte på hva jeg hadde fått. En stor gutt, sa jeg, men hun hadde fått sykkel og ring. Jeg forsto ingenting. Nå har mannen min imidlertid tatt det igjen, med nr.4 fikk jeg en diamantring med 4 stener...som nå har blitt til 5, og som nå sikkert må utvides til 6. En diamant for hvert barn. Fin ring, men for meg er det liksom mest symbolikken.

Spurte akkurat mannen min hva han synes, og han sa at mannfolk slipper så billig likevel, så det skulle bare mangle!!!( og det sier han som nærmest er hushjelp nå...)

Jeg har kjøpt konjakk til godmannen en stund før fødselen og gjemt den et lurt sted hjemme. Så når han har dratt hjem fra sykehuset har han fått et lite hint om hvor han bør ta en kikk når han kommer hjem....

Det har blitt satt stor pris på, og jeg har unnet han hver en kosedråpe av den edle varen.

Jeg har fått en gave hver gang jeg også, noe deilige klær eller kosmetikk. Smykker har det også blitt. Nå venter jeg nr fire i august, og jeg har planlagt konjakk-kjøpet allerede.....

Jeg har faktisk kjøpt en bok til mannen min fra våre (snart) to barn: Arne Hjeltnes sin om ut på tur med små barn :-) Husker ikke den eksakte tittelen...

Siden vi er en aktiv familie som er mye på farta i skog og i fjell, ville jeg nok ha kjøpt denne boken uansett, men nå får han den altså av barna når vi er hjemme igjen fra sykehuset.

Jeg er jo allerede kommet hjem med lilleprinsen fra sykehuset og har ikke gitt gave til pappaen enda. Tenkte jeg skulle orden det før fødselen - men det ble aldri så jeg rakk det.

Men nå synes jeg det er på tide at jeg kommer meg ut og shopper noe. Bok - var et godt forslag. Samboeren min er veldig glad i å lese! Ellers så har jeg tenkt både på god drikke og klær. Får prøve å fiske ut av han hva han vil ha. Men helt klart så fortjener pappaene også en liten gave. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...