Gå til innhold

mistet vårt etterlengtede barn!

Anbefalte innlegg

2 april og vi var i uke 15 til kontroll å vi fant at barnet var dødt og sorgen var stor.ble lagt inn å måtte føde barnet som var en gutt ut.han hadde åpent bakhode og mave men ellers perfekt skaptLegen har satt meg på Folinsyre 4mg daglig for å unngå dette igjen.Vi håper sterkt ennå å har hatt samleie siden 5 april og jeg lurer på hvor snart det er mulig å bli gravid etter en fødsel eller spontan abort? når kommer menstrasjon i rutine? Har svingninger allerede som jeg hadde i starten sist men det kan sikkert også være etter fødsel.Jeg har ingen erfaring med dette å vil gjerne ha råd fra noen som vet slikt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9097163-mistet-v%C3%A5rt-etterlengtede-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var utolig trist.

Har selv hatt MA men kun tatt ukrapning OG jeg var ikke 15 uker. En gang i uke 13 (da hadde den vært død i ca 1 uke) og en gang i uke 9.

Vet at noen har blitt gravide uten å få igjen mens. Selv ba legen meg vente til jeg hadde fått en mens. Den kom etter ca 4 uker.

Håper virkelig at det ordner seg for deg raskt.

lykke til.

Jeg hadde en sa i uke 7. Fikk igjen mensen 4 uker og en dag senere. Nå er jeg i første pp etter at mensen kom igjen og håper det klaffer denne gangen.

Utrolig trist å høre din historie. Du får trøste deg med at du faktisk kan bli gravid, og at det er ganske vanlig å miste. Det går nok bedre neste gang,

lykke til:-)

Åååååååååå, så trist! Håper det klaffer for dere igjen og at alt går bra neste gang!!! Sender mange tanker til dere og til den lille engelen deres.

(Jeg for min del tror i hvertfall at de små som er mistet under svangerskap, blir tatt godt vare på i himmelen! Men alle må få tro det de vil!)

Synes du var tøff som turde å se ham. Vet det er mange som ikke orker det der og da, men som angrer i ettertid.

Jeg kjenner deg ikke, men sender deg likevel en klem og alle gode ønsker videre!

hei alle som skriver trøstende ord til meg og mine! vi er kjempeglad for valget å se gutten,jeg synes det var så kaldt og upersonlig på sykehuset og jeg og mannen min gjorde alt alene,sykepersonalet kom først etterpå og fødsel gikk utrolig bra.Veldig imponert over alt kroppen vår klarer,det værste er psyken og sorgen over tapet.allerede nå har jeg svingninger som da det startet sist og vi håper vi allerede er på vei igjen,hvis det er mulig samme uken eller de neste.Vi tror uansett at gutten vår gikk rett til Gud,siden vi tror på ham.skal sende meld til dere når det skjer igjen.

Annonse

Hei!

Jeg skjønner godt hva dere går gjennom. Vi er noen her inne som har opplevd dette, og det er godt å snakke med andre som vet hva dette dreier seg om.

Jeg mistet i MA oppdaget i uke 18 på ul den 1.mars. Jeg trodde/håpte at kroppen var i gjenge igjen nå etter en mens, men plutselig kom den igjen i går bare 24 dager ut i syklusen, så det kan kanskje ta litt tid, i og med at vi var så langt på vei.

Jeg håper det går bra med dere, og at dere har noen å snakke med, hvis dere føler for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...