Gå til innhold

Spraystart 1 mai. Noen fler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du ringt inn mensen? Mitt tidspunkt ble bestemt etter at jeg hadde testet negativt på 2. forsøket. Skal fremkalle mens med tabletter.

Synes det er rart at du ikke har fått tidspunktet for UL, for det er da uttaket bestemmes. Det har ihvertfall skjedd ved de foregående forsøkene.

Hei.

Jeg skal begynne på p-pilla når mensen kommer ca 1mai.

Og begynne på spray på dag 16 ca,spørs når mensen dukker opp.

Kan jeg spørre hvor mange mg det er i sprayen deres,per dose??

Tror det er 1mg per dose i min,og synes det er lite..?

Skal spraye 3 ganger per dag.

Takker for svar:)

Annonse

Jeg ringte inn mens, men har bare ikke fått papirene i posten ennå. Det skulle ta ca 1,5 uke, sa de, så da kommer det vel brev en av de nærmeste dagene. Der er det en dato for ul, håper jeg. Det må jo ul til for å bestemme uttak, ja.

Fint at vi er flere som er likt i løypa, da!

Rosa tårer; Jeg bruker/skal bruke Suprecur, og da sprayer jeg fire ganger om dagen Husker faktisk ikke dosen i sprayen, har aldri tenkt på det heller.

Det er jamen mange måter de kan behandle oss på, og bra er jo det forsåvidt, ettersom vi ikke er like alle sammen:)

Jeg er veldig takknemlig om dere kan sjekke på esken til sprayen,for å se hvor mange mg det er i per dose...:)

Leste om en jente som bruker 15mg per dose,og da er mine 1mg lite..

Blir det noe virkning da??

Har aldri pratet om vekta mi på klinikken.Går på Volvat her hjemme,men skal gjøre eggutak og innsetting på en klinikk i Danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...