Gå til innhold

kanskje litt dumt spm.....?!?!

Anbefalte innlegg

Har gått 2 mnd på pergo (dobbel kur/ 2 tbl dagli i 5 dager fra 3 mensdag). Etter første mnd var ikkje legen særlig fornøyd me eggene, så jeg skulle bare fortsette på samme kur. Sist mnd begynte jeg hos fotsoneterapeaut, og fortsatte på pergo.... sist mandag ( 16.04.07) var jeg hos legen igjen på å sjekke....(ultralyd) å legen var strålende fornøyd, jeg hadde et stort pog fint modent egg, og alt såg til å vær perfekt. Vi hadde samleie dagen før, 15.04, og hver dag i ca 5 dager....

Så nå er vi VELDIIIIIG spente, selv om jeg prøver å ikke enke for mye på det....er redd for å bli skuffet... Men det jeg lurer er hvor lang tid etter eventuell unnfangelse er det vanlig å få symptomer....

Jeg har kjendt litt svak "mens-murring" , og akkurat som livmoren er litt om og sår.... Redd det bare er innbilling, og at det bare er vanlig mens som er på vei....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096876-kanskje-litt-dumt-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar 7-10 dager før eggget festrer seg, og begynner først da å produsere gravidhormon (husker ikke hvilket det er nå igjen) som gir deg symptomer. Så før en 7 dager tror jeg ikke du kjenner noe. Pergo gir jo også gravid-lignende symptomer.

Lykke til. Håper det har klaffet for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...