Gå til innhold

kanskje litt dumt spm.....?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått 2 mnd på pergo (dobbel kur/ 2 tbl dagli i 5 dager fra 3 mensdag). Etter første mnd var ikkje legen særlig fornøyd me eggene, så jeg skulle bare fortsette på samme kur. Sist mnd begynte jeg hos fotsoneterapeaut, og fortsatte på pergo.... sist mandag ( 16.04.07) var jeg hos legen igjen på å sjekke....(ultralyd) å legen var strålende fornøyd, jeg hadde et stort pog fint modent egg, og alt såg til å vær perfekt. Vi hadde samleie dagen før, 15.04, og hver dag i ca 5 dager....

Så nå er vi VELDIIIIIG spente, selv om jeg prøver å ikke enke for mye på det....er redd for å bli skuffet... Men det jeg lurer er hvor lang tid etter eventuell unnfangelse er det vanlig å få symptomer....

Jeg har kjendt litt svak "mens-murring" , og akkurat som livmoren er litt om og sår.... Redd det bare er innbilling, og at det bare er vanlig mens som er på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er veldig individuelt,men jeg

innbiller meg selv at man ikke merker sastort før rundt ikm.

Skrevet

Det tar 7-10 dager før eggget festrer seg, og begynner først da å produsere gravidhormon (husker ikke hvilket det er nå igjen) som gir deg symptomer. Så før en 7 dager tror jeg ikke du kjenner noe. Pergo gir jo også gravid-lignende symptomer.

Lykke til. Håper det har klaffet for deg.

Skrevet

tusen takk for svar, då e det vel bare te å venta i spenning:)

E vel kanskje vel tidlig å få symptomer ja:) er jo bare ca 7-8 dager siden el....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...