Gå til innhold

Melk i brystene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om man får "melk" i brystene selv om man ikke er gravid. Har opplevd at jeg faktisk får presset ut en dråpe med uklar væske av det ene brystet.... Sikkert dumt spørsmål, men jeg blir veldig takknemlig om noen kan svare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.. Har du barn fra før? Har hørt at det skal være mulig å få melk i brystene om du har barn fra før, og du er mye rundt babyer. Men noe sikkert vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke barn fra før - men har veldig lyst på, da :) Går fremdeles på prevensjon pga jobbsituasjon, men blir prøver så snart muligheten byr seg. Tenkte bare kaaaanskje jeg likevel var blitt gravid... Spesielt etter å ha hørt nyhetene i dag om at flere og flere blir gravid med p pillen. Blir jeg gravid beholder vi selvsagt barnet.

Jeg bare stusset litt når det kom væske ut av brystvorten... Har andre noen erfaringer eller noe kunnskap om dette så skriv gjerne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og samboern begynte planleggingen av barn nr2 fikk jeg melk i brystene selv om jeg ikke var gravid...Nå er jeg gravid og har framdeles melk =)

I fjor sommer var jeg på barselbesøk til ei venninde og da fikk jeg skikkelig "melkespreng" når babyen gråt og var sulten, gjorde vondt !! Denne kroppen er tydeligvis laga for å lage barn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok det at jeg har så fantastisk lyst på barn som har satt igang produksjonen her da.... Det er jo ikke mye - men dog! Da er sikkert jeg også laget for å lage/ha barn - JIPPIIIII

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...