Gå til innhold

når foreldre ikke blir enige...

Anbefalte innlegg

Artig å følge navnedebatten her, venter selv nr 2 nå snart, og har hatt navnet klart lenge. Det beste av alt er at mannen min og jeg er så helt enige! Vi har navn på de første 7 barna klare! (har jo ikke konkrete planer om å få så mange da, men just in case...) og har hatt det siden vi møttes. Så ville bare uttrykke min medfølelse med alle dere som ikke er helt enige som foreldre. Men dere kommer forhåpentligvis fram til et fantastisk navn i fellesskap. For øvrig er holdningen min at det ikke spiller NOEN rolle hva alle andre mener- så lenge dere føler navnet er det rette for akkurat deres barn. Lykke til alle sammen med navnevalg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096703-n%C3%A5r-foreldre-ikke-blir-enige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå opplevd hvor trist det er å ikke være enige. Min kjære er såå fast bestemt på et guttenavn som jeg egentlig ikke vil ha. Men en løsning må vi jo komme frem til, og etter å ha smakt på navnet hans en stund så begynner jeg å like det mer og mer. Vi ble enige om at jeg kunne finne mellomnavn, så nå grubler jeg på det og synes det er bare stas ;-) Så vi blir enige til slutt, endelig liksom!

Tror nok det finnes mange som må bøye seg tilslutt. Med såå mange navn å velge i, og forskjellig syn og smak så er det helt utrolig at man tilslutt kan bli enige.

Ønsker som deg Mikaelle lykke til alle sammen ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...