Gå til innhold

Jeg er så glad! ;o)

Anbefalte innlegg

Idag skal jeg for andre gang opp til Ullevål for å snakke med jordmor ang fødselsangst! Jeg har kommet med i Gaia prosjektet og føler meg veldig gald over det. Idag skal vi på tur rundt på fødestuen og så skal vi snakke om fødselns forskjellige faser og smertelindring. Vi skal også sammen skrive et brev om hvordan jeg ønsker å føde.

Dessuten har jeg nettopp avsluttet min kyrs "Yoga for gravide" der vi har trent mye på avslapping og pusteteknikker! Jeg føler jeg har blitt vandt med å tenke "jeg skal føde" "jeg kan føde" og på nettene har jeg mye drømmer som dreier seg om fødsel. Jordmor sier det er kroppen sin måte å takle dette på underbevisst!

Jeg er kjempe glad for nå kjenner jeg meg sterk og at dette skal gå bra! Før tenkte jeg med gru på termin men nå kan jeg slappe av og tenke - ja dette blir tøft men det skal gå bra! Jeg kan som mange andre føde. Omkring meg har jeg flinke folk og de tar vare på meg! Tenk den dagen så får jeg se lill gutt for aller første gang!!! Finnes det noe bedre i livet??

En liten solskinnshistorie fra meg! (som har vært plaget i maaange år med føselsnagst!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096532-jeg-er-s%C3%A5-glad-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...