Gå til innhold

Hvor lenge før termin har dere fått planlagt ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blir så frustrert (for meg selv altså). Jeg har GODE grunner til å ta ks 2 uker (+) før, men her (kk) sier de at det er ikke sunt for baby og at det er uaktuelt. Men når jeg leser her er det tydeligvis normalt?!

Annonse

Jeg har fått 8 dager før termin,syns det er litt skummelt jeg,hva om fødselen starter FØR det da??Trodde 14 dager var vanlig..men sist startet riene på termin dato,men gutten ble tatt med akutt ks nesten 3 dager etterpå:/ nervepirrende...

Fikk dag 5 dager før termin (ville kunne ta eksamen 6 dager før termin), men jenta mi ville ikke vente og kom til verden 11 dager før termin. Vannet gikk så vi måtte på sykehuset med en gang, og da ble det akkut ks (uten noe komplikasjoner). Så jeg tror at 2 uker før termin er helt ok. Da er det mindre risiko for at fødselen starter av seg selv.

PS. Klarte å ta eksamen forresten :-)

9 dager før termin, 5 før min egen (som jeg mener er den riktige) litt skummelt dette er. Fødte utrolig kjapt sist, noe som førte til alvorlige rupturskader som igjen er årsaken til ks denne gangen....hvis jeg kommer til sykehuset med full åpning rekker man vel ikke ks..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...