Gå til innhold

Testa positivt i dag.

Anbefalte innlegg

I dag har jeg testa svaaakt positivt. Kan ikke skjønne det helt heller. Har et barn på ca 5 mnd fra før, så planlagt var det ikke!!! Dette blir evenntuelt det 4. barnet, og de blir TETTE. Hjelpe meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vil beholde barnet, men samboeren min er ganske så usikker. Huff, jeg føler meg så dum! Men innerst inne er jeg jo glad også. Hadde vært gøy da selvfølgelig, men syns vi bør bli enige om det også. Gode råd mttas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096411-testa-positivt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spiren - me er litt i samme båt me.

Min mann er ikke helt på tanken på ett fjerde barn. Men han skjønner også at det ikke vil bli en katastrofe.

Me har snakket om da får dette virkelig bli vårt siste barn og gjøre noe med det. Ikke komme utfor ett uhell igjen om 3-4 år. Og eg tror nok at min mann løper å lar seg steralisere fort... hehe. Men hjelpe meg - 4 barn er nok for min del ;)

Prat mye om det og begge må få komme med sine synspunkter uten at den andre avbryter og er uenig. Bare legg frem synspunkter og jobb videre på dem. Bruk tid til å tenke hver for dere og sett dere sammen igjen og snakk enda mer. ;)

Hvor gamle er dere?

Hei. Ja jeg har begynt å tenke positivt nå. Gleder meg nå etter jeg var til legen for å få bekreftelse. Min mann trenger nok litt mer tid, men er likevel ikke så negativ som jeg først trodde. Vi har snakket mye om det, og bestemt oss for at vi skal greie dette. Vi blir også 28 i slutten av året.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...