Gå til innhold

Reductiljentene vår/sommer hjelp meg


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om jeg kansje spiser for lite, føler nå at kroppen står stand bye. Skriver her hva jeg spiser i løpet av dagen, så tar jeg i mot komentarer med takk.

 

Frokost: 2 knekkebrød med makrel eller skinke eller noe magert

lunsj: enten salat eller gomorgen youghrt, banan eller eple

Mellom mat: frukt, banan, eple

Middag: det samme som resten av familien, men bare en liten porsjon

Kvelds: samme som frokost

 

Tenkte å prøve å spise en støre frokost, to groveskriver med magert pålegg og egg feks.

 

Rengner ut kaloriene jeg har fått i meg på Grethe Rodenett, og de tre siste dagene har jeg lagt på ca 900kcal, mamma sier at det er for alt for lite, men det begrenser jo seg hva jeg klarer å spise å.

 

Værså snill å hjelp meg jenter jeg blir motløs av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Inger!

 

Jodda, din mor har nok rett, du spiser altfor lite! Du kan med god samvittighet spise to brødskiver til forkost, lunsj og kvelds!

Hvis du ikke orker alt det, så legg på med pålegg og grønt!

Knekkebrød blir man fort lei av, men greit sånn innimellom..;)

 

Bruk Gr regnemåte på hvor mye kcal du bør ha i deg, og spis deretter. Si ifra hvis du skal ha mere hjelp ;)

 

Oppmuntringsklem fra

Angua

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har brukt den i en liten uke nå, og ligger på rundt 900 og da legger jeg god viljen til, rengner litt rundt da. Var hos legen i dag, fikk beskjed om å spise brød til frokost, spiser jo bare knekkebrød til lunsj om jeg er hjemme, ellers spiser jeg salat eller noe annet, men vanskelig å komme på noe til lunsj synnes jeg.

Men jeg 15mg da, så jeg er stor fornøyd.

 

Takk for hjelpa Angua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal vel ha ca 1500 kcal hver dag...du kan jo bare bruke litt feitere pålegg og så kan du spise mer yoghurt (ikke den lette f.eks) og så kan du drikke et glass el to med juice hver dag...det er mye som kan spise som ikke tar opp noe plass i magen. Hvis du føler at du ikke orker mer kan du jo ta en sjokoladebit til kaffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade har man vel alltid plass til ;) haha....

neida, det er faktiskt det som er det fine med GR kosthold, at man spiser mye og allikevel kan unne seg no godt innimellom...

 

Ser altfor mange jenter som spiser altfor lite, også skjønner de ikke hvorfor de ikke går ned noe i vekt...så forteller jeg de hvorfor, men de tror meg ikke.. Det er så selvmotsigende;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar: Reductil holder stoffskiftet oppe slik at kroppen ikke går i "sparemodus" som den normalt ville gjort. Men man går ikke ned like mye utover i slankingen som til å begynne med.. Ha tålmodighet .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...