Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så da braker det løs for oss nye reductil brukere:-) alle som vil kan bli med.Vi har veie dag på lørdager.

Jeg startet med friskt mot idag, 158cm og 75kg, håper å komme langt ned på 60tallet:-)

Har ikke følt så mye sult følelse som jeg pleier idag. spiste et knekkebrød med magerost til frokost, og en gulerot til mellom måltid. pleier å spise tredobbelt av det fram til klokken 12 til vanlig. kjenner meg tørr i munnen, men ikke ubehag.

guuuuud dette blir gøy:-)

skal gå tur senere i kvell

lykke til med dere andre, gøy med litt dags rapport også da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096175-kj%C3%A6re-alle-sommerslankere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei....

Jeg begynner også i dag.... Nå skal kiloene vekk (hmmm.. håper jeg)

Jeg skal vekk med 20 kg... men begynner med 10 kg som første delmål...

Veier i dag 83,7 kg

Første mål er 73 kg.

I dag har jeg spist 1 skive til frokost, nesten 2 skiver til lunch.

Skal ha en ganske mager middag, og tar sikkert ei skive til kvelds også.

Jeg bruker arbeidsboken i GR vektklubb. Den er gratis å bruke, og er veldig kjekk for å holde en oversikt over ca hvor mye man spiser. Regner med at rundt 1600 kcal om dagen er passe for meg. Det gikk jeg ned mye på når jeg gikk på GR.

Ha en fortsatt fin dag.... :o)

Prøv dere på Grete Roede. døds bra opplegg. samboeren min og jeg har begynt på det. De holder kurs og, men er ikke nødvendig,er så dyrt atte. men kan holde på med det hjemme.begynner dere på Grete Roede, kan dere spise akkurat hva dere vil, bare i moderate mengder. kan til og med spise to sjokolade biter om dagen hvis dere vil. kjenner mange som har gått ned masse pga GR. så vet det fungerer.

Lykke til:)

Da er jeg tilbake på reductil 10 mg også, og skal prøve å kombinere det med GR. Problemet er bare all den maten man må spise...

Kan man ikke ha en ny tråd for hver uke på veiing siden det er så mange reductilbrukere her? F eks at den som er inne her først på mandagene starter en tråd f eks reductil veiing uke 18... Kanskje litt artig med en tråd med kun veiing, så kan vi legge inn dagsrapporter i andre tråder?

Så kan vi skrive startvekt, mål, siste ukes nedgang(!) og totalt vekttap siden reductil oppstart hver uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...