Ranveig R Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Eg ser det er ein del som er lei som fordi magen berre ser småfeit ut, og at ingen kan sjå at ein er gravid. Sånn hadde eg det og, heilt til no i helga... Sjølv om dei vanlege buksene mine er passe enno (har gått ned litt pga kvalme), har eg funne fram igjen mammabuksa etter forrige svangerskap. Ei skikkelig flott dongeribukse av merket 2wear. Den har sånn høøøg elastisk kant som går rundt og over heile magen + nesten opp til puppene. Når eg tar den på så blir magen rundare, og det er umulig å sjå at den egentlig er "todelt". Og så var eg på KappAhl og kjøpte ein skjønn og billeg topp - ganske inntilsittande, med bånd/knyting under puppene (på vanleg avdelig, ikkje mammatøy). Det at toppen går inn mellom puppene og magen får magen til å sjå enno rundare og finare ut, og dersom folk ser etter vil dei utan tvil tru eg er gravid (sjølv om magen egentlig er nesten make som før, eg er berre i veke 14...). Så: To tips for å få magen til å gjå gravid ut: * Bukse med høøøøgt elastisk liv * Topp/tunika som går inn under puppene, og sitter forholdsvis stramt over magen )
Fru.Fiona Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Tusen takk for tipset:) Dette vil jeg også utforske:)
Gjest Ut på tur Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Min erfaring er at det viktigste er å gå med bukser, truser osv som ikke deler magen i to... og å ikke gjemme magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå