Gå til innhold

noen her inne som har tatt brystløft ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke om man kan få det dekt ....

har vertfall ringt volvat senteret angående pris .. de sku ha 55.000 for brystløft og silikon ...det er mye penger ...men tror det blir verdt det, vertfall hvis jeg får det bedre med meg selv =)

misliker mine også ...men lurer litt på dette med arrene då...vil helst ikke ha arr over hele brystet ...

Tviler på at man får brystløft dekket, med tanke på at det ikke er en medisinsk årsak til at det plager en..

Brystreduksjon får en ihvertfall dekket, det fikk jeg.. Jeg slet så innmari både fysisk og psykisk med dem.

ok. men brystløft og brystred er vel stort sett det samme etter det jeg har lest på internett..? har dere store bryster da? jeg har ikke såååå store men de henger noe enormt, har fått vurdert dem fra en skala på 1-10 og da fikk jeg liksom høre at jeg var mellom 6-7 og jeg er jo bare 18!! :s

Annonse

Jeg fikk dekket alt ved brystreduksjon ja, eller jeg betalte en egenandel på 200ognoe, jeg fikk dekket alt av reise til både meg og min ledsager..

Jeg hadde størrelse 75G, og veier kun 55.. så de så helt gedigne ut. Dessuten hang de omtrent nede ved tærne pga tygden :P

Er bare 21 OG alenemor, så det var godt å få fikset litt på sakene, slik at jeg en vakker dag kan tørre å vise meg foran en fremtidig partner igjen.

Hvis du snakker med legen din, og sier at du virkelig vurderer brystløft, pga den enorme psykiske påkjenningen, så skal han/hun ta deg på alvor! Min lege søkte meg inn på brystreduksjon, men det ble jo omtrent like mye brystløft som reduksjon..

Nå er brystene høyere enn de var før graviditet, og de er absolutt ikke i veien på noe vis..

Lykke til jenter!!

å så fint :) har samme str som deg og er like lett så da får kanskje jeg det dekt også! må jo prøve, har det ikke så lett med meg selv.. for ikke å snakke om hvor vanskelig det var å skaffe seg bikni i år!!

takk for svar!

• 4 uker senere...

Jeg skal opereres neste uke, både brystreduksjon og løft. Har et stort bryst og et lite. Skal redusere det store og løfte begge. Har alltid hatt store problemer med det. Får allt dekket. Betaler bare 395 kr i egenandel. Gruer meg veldig til operasjonen.

jeg fikk dekket brystreduksjon i 2003, et enormt og et normalt bryst. våknet etter operasjonen, da kjentes det ut som om jeg hadde en lastebil på brystet.

følelsen i brystene er helt andreledes, brystvortene er vonde!! og resten av brystet har jeg ikke følelse i. har tette melkeganger, så får ikke ammet, dette medførte store smerter etter fødsel, da melken ikke kom ut.

arrene er enorme! jeg tuller ikke, de er grusomme, og i arrene dukker det opp klumper, som gjør vondt, dette er inngrodde hår som ikke finner veien ut.

har kløe i brystene som jeg ikke får gjort noe med siden jeg ikke har følelse i dem, ender med at jeg klør meg til blods..

nå fire år etter er det enda kvelder jeg ikke kan ligge på magen.

TENK DERE NØYE OM!!

Jeg ble operert i går for reduksjon på ene brystet og løft på begge. Har hatt minimalt med smerter hvis du kan kalle det det. Har ikke behov for smertestillende. Ble sykemeldt i 2 uker. For de som vurderer red. er det ikkke noe å grue seg for. Går helt fint.

Annonse

en operasjon er alltid en risiko, du kan være heldig eller du kan være virkelig uheldig som jeg var, arrene min er fra 0,5cm brede og opp til 2,5cm brede og grusomme.

puppene er vonde, og jeg kan ikke amme.

mitt beste råd er at om du vil ha et flott resultat så ikke sats på at du kan få det på et offentlig sykehus, betal for det selv hos en plastisk kirurg, da er sjanser litt større for et godt resultat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...