Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ifrå Polen,det var kjempefint å tenke på noko anna enn den evindelige prøvingen heile tida. Fordi om eg hadde EL-testene med meg i kofferten, var jo då veldig redd for at EL skulle koma mens eg var på tur uten min mann. Men det kom ingen positiv utslag på testene forrige veka, og det er fortsatt ikkje dukka opp 2 streker. Idag er det min 20.dg i syklusen, så no har eg gitt opp testingen for denne PP. Så denne gongen er eg ikkje sikker på om eg har hatt EL eller ikkje, og eventuelt om eg har hatt om eg då rakk heim i tide. Eg kom heim no på søndag, så me har jo satt ein del soldater på jobben. Det blir derfor ekstra spennende no når tanta er venta, om ho i det heile tatt kjem og eventuelt kortid. Har ein følelse av at eg nok må satse fullt på neste mnd, men det er jo eit lite håp om klaff denne mnd og.

Sender gode tanker og lykkeønskninger til alle dere andre her inne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9096051-s%C3%A5-var-eg-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei G.I.H ! Og velkommen tilbake til "gamle"-landet! he he

Håper du hadde en fin tur! Tror det kan være godt å bli opptatt med noe annet innimellom (skal ikke påstå at jeg klarer det så godt selv da). Men deilig når dagene går litt raskere. Tiden går seint når vi hele tiden venter på noe (el, symptomer, ikm osv).

Unner deg virkelig en overraskelse G.I.H !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...