Gå til innhold

hjelp..jeg står helt fast med brevet..

Anbefalte innlegg

det var jeg som skrev innlegget "har noen forståelse for dette".. har nå prøvd mange ganger å skrive brev som jeg skal ha med meg til legen i morgen, men kommer ingen vei da jeg ikke har peiling på hva jeg skal skrive eller formulere meg.

kan ikke komme uten det heller for da klarer jeg ikke argumentere meg til det jeg ønsker!

noen som kan hjelpe eller har råd på hvordan jeg bør snakke om det og evt hva som er ekstra viktig at brevet inneholder?

Tusen takk for svar.

Hilsen livredd for underlivet.

Fortsetter under...

hei skriv rett fra levra akkuart som du føler det. legg på litt skriv at du har angst . skriv også at du har lest både fordeler og ulemper ved vaginal fødsel og ks og at du er redd for skader på deg selv og babisen at du er redd for å dø . og at du skriver at du skriver ett brev for at du ikke kommer til å klare å snakke. men at du har bestemt deg for ks og kommer ikke til å godta noe annet. og at du håper de vil forstå deg for dette ønsket er så sterkt fra din side og at prøve fødsel er heller ingen føde måte for deg .takk dem for at de tok tid til deg og forklar hvor vanskelig dette er for deg å sitte slik på forhør foran fremmende og snakke om din angst når du så vit klarer å snakke med dine nærmeste forklar hvor lenge du har sitti med brevet og at du gråter hver kveld og syndes hele svangerskapet er blitt ødelagt pga angst .du får bare skrive det du føler å stå på ditt.jeg ønsker deg lykke til si hvordan dt har gått med samtalen da håper jeg har fått hjulpet deg noe jeg selv fikk innvilget med en gang etter å ha lest brevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...