Gå til innhold

hva vil skje hos legen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi. Jeg skal også til legen for første gang 2. mai! Hva er GU? Jeg gleder meg til å dra til legen for da blir det hele kanskje litt mer virkelig. Håper på å få mer bekreftelse enn det to streker gir. Og håper hun kan si om barnet lever og har det bra - men det vet jeg ikke om de kan si før UL? Det er så mye jeg ikke vet..

hei

Jeg har vært hos legen i dag!

masse blodprøver, urinprøve. måle blodtrykk og lytte på hjerte og lunger. vet ikke om det er vanlig med gynekologisk undersøkelse, jeg hadde celleprøve for et år siden så det trengte jeg ikke gjøre sa hun. Vi pratet om det å være gravid og hun forklarte noen skjema.

etter 4 tester hjemme og en test hos legen som viste at jeg var veldig gravid, begynner det nå å gå opp for meg! har termin 21. desember:)

Har hørt at det ikke er nødvendig med GU, men litt greit å få tatt den også. Dei undersøker det som undersøkes kan.

Gleder meg ikke til alle blodprøvene - nok med en der det tas litt blod. Men når dei skal ha mer enn et par. hmmm men det er bare den første kontrollen og det er fort over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...