Gå til innhold

Nei, jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide at vi strutter med magene våre og er stolte over at vi faktisk er gravide!!! Tenk, det vokser et levende lite under inni oss, og DET er grunn nok til å overse blærete leger, ufine jordmødre og vektnåla som går aaaaaalt for langt til høyre:))

Jeg er stor, men det er når jeg kler meg i klær som får magen til å vises at jeg får positive kommentarer! Når jeg gjemmer den vekk i store gensere og vide t-skjorter, så blir jeg "bare" feit;)

Og dere flotte, søte, store damer, bekymre dere ikke over kroppen dere har nå, den er perfekt for akkurat den lile babyen som er inni der!!

ha en fiiin dag:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o)

Skreiv akkurat eit innlegg med tips for å få magen til å sjå "gravidare" ut. Det er SÅ viktig å føle seg vel sjølv om vekta går oppover og fasongen endrar seg, og riktige klede er ein forholdsvis billig og enkel måte å gjere det på!

Eg struttar rundt i polkagrisstripete t-skjorte og mammabukse og føler meg så fantastisk fin! Og gleder meg enormt til ultralyd om 4 veker :o)

Skrevet

Ja det er jo tips nr 1, kle seg rett, og med alle de fine mammaklærne som fins, (tilog med jeg fant mammabuske) så former de magen og gjør den vakker og rund. Vi er fine uansett vi, gravid eller ei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...