Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Selia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en hel rekke med alternativer til navn til lille snuppa i magen, ett av dem er Selia. Vi har en oldemor vi tenkte å kalle opp etter, hun hette Selma. Selma er selvfølgelig også ett alternativ, men tenker litt på å finne ett navn som ikke så mange andre har, samtidig som det ikke er altfor uvanlig og rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig synes jeg Selia var uvanlig og rart. Men har aldri hørt det før, og ofte må man tygge litt på det før man liker det :)

Skrevet

Tja, uvant, kjenn på det selv, hvis dere selv blir mer og mer fortrolige med det, ser jeg ingen grunn til at barnet ikke skal hete det ;)

Skrevet

Jo, synes navnet var helt greit, men litt rart (men det er ofte navn når man hører dem for første gang:) )

Selma er jo et fantastisk navn, men er redd det er på tur å bli veldig mange aav dem i landet..

Cilia

Selje

Silea

Seselia

Silla

Er jo andre alternativer som ligner..

Skrevet

Er det er navn????

Selma er finere,.

Skrevet

Jeg synes Selia er kjempeflott! Jeg hadde ei på ungdomsskolen som het Celie, så for meg er ikke navnet ukjent eller, selv om hun sluttet med e i stedet for a. Selia er også mye flottere enn trauste og gammeldagse Selma synes jeg.

Skrevet

Lillejenta til broren min heter Celina

Fint navn synes jeg =)

Skrevet

søskenbarnet mitt heter Celie. Det syns jeg er fint:-)

Skrevet

med trykk bokstaven E.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...