Gå til innhold

Pløsete, kvapsete hæslige hengemagen min :-(

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nå en god del fett på magen da jeg ble gravid, men jeg så liksom for meg at når magen ble større kom det liksom til å bli strekt litt utover på en måte, og slik at magen kanskje ble fast og fin. Iallfall mot slutten. Men nå har jeg tre uker til termin, og magen er bare en eneste stor dissende fettklump. Ingen stram fin gravidmage :-(

Jeg som hadde gledet meg så til å bli gravid, å gå med struttende fin mage. Huff. Nå er jo ikke dette noe å bry seg om i den store sammenhengen da. Kjente bare at jeg ble litt smådeppa, når jeg ser alle de andre vakre gravide der ute...

Fortsetter under...

jeg har det sånn jeg og. er bare i uke 29 enda da, har vært lei meg hele veien for den manglende gravidmagen. ser man ikke at du er gravid i det hele tatt? pleier å hjelpe litt med mammabukse...

jeg hadde/har liksom 2 mager, en oppe og en nede, 2 store pølser liksom :o/ og jeg har det fortsatt, har jo håpet veldig at det skal bli 1 isteden for to når jeg er gravid da, har du sånn mage?

egentlig er det jo ikke noe å tenke på, det viktigeste er jo at det snart kommer ut en vakker bebis! men jeg klarer ikke å tenke på det. vil så gjerne se gravid ut!

klem!

har det også sånn..hjelper med mammabukser,er veldig hard fra navlen og opp men fra navlen og ned e det der hengegreiene...hater magen....klager her inne for e visst ikkje lov å klage på magene sine på de andre sidene...skal godta å bli kalt tjukka,frodig,dryg osvosvosvosv når en går gravid...nei faktisk ikkje,har komplekser over kroppen min,(magen),så det hjelp ikkje at i blir kalt sånne ting,selv om i e gravid....e snart 90 kg å...skikkelig deppa over det...så sitt faktisk å grin å grin etter episoden på jobb igår...ja da bedre vitere,har trena myyyyyyyyye,ble skikkelig fast i fisken,men den henge greia som e verst,får en ikkje bort,uansett kor sunt en spis og hvor mye en trene....

Hvis du klarer å få ned BMIen din ned til 25-27 ved trening og god kosthold og alikevel har hengemage.

Snakk med fastlegen, for du kan faktisk få mageplastikk og få fjernet ekstra hud. Det har nemlig jeg gjort, navle å alt ble flyttet på og ingen hengemage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...