♥Tullerusk♥ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Håper mange vil svare, sikkert vært oppe flere ganger, menmen... Hva var symptomene deres?? Jeg har disse symptomene: * er små kvalm * vondt/støl i korsryggen * vondt i magen, akkurat som om mensen skal komme nårsomhelst... * Tror aolan har blitt mørkere. Men har ikke vondt i brystene, ikke ømme eller noen ting, men har blitt litt større da... Så: Hva var symptomene deres?? Tusen takk til alle som svarer=o)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 hetetokter om mårran vondt i hode vondt i korsyggen en anelse ømme pupper 1 dag
førstegangforalt Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 *utrolig kvalm *ømme pupper *stikkinger og noen små smerter i magen *svimmelhet virkelig gøyalt ;p
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 Glemte å legge til at jeg er støtt og stadig på do og skal tisse, uten at jeg har drukket så mye...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Har de endelig fått med mannen på å prøve?:-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Nei..=o( men redd uhell er skjedd...Desseverre...sååå nøye med beskyttelse, men nei da...Får se hva testen sier..Tror ikke den er pos...Men alle disse symptomene...blir jo super nærvøs... Tenkte å høre her inne om noe hadde de samme symptomer som meg pluss tanta er sen...=o(
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hehe =) virker som du har klart å "lure" mannen din nå Babycakes =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå