Gå til innhold

Frøya79!

Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når var det du skulle på ul i neste uke?

Vet du har skrevet det her inne før men finner ikke innlegget. Er nysgjerrig jeg.. =0)

Skal fredag 4.mai vi =0D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så bra at dere fikk time så tidlig dere også! Jeg skal inn torsdag 3. mai, altså en dag før deg :-) Har startet nedtellingen nå... Både gruer og gleder meg. Er du nervøs? For min del har jeg iallefall en MYE bedre magefølelse denne gangen, og tror ikke en skal kimse av den. Er ikke kvalm ennå, men ellers føler jeg meg mer gravid enn forrige gang. Har til og med fått litt ømme bryster de siste dagene. Da jeg var gravid første gangen, så kom ikke kvalmen før jeg var 6-7 uker på vei, så jeg stresser ikke fordi jeg ikke er kvalm ennå. Det skal bli så godt å få bekreftet at nurket ligger i LIVMOREN denne gangen. Vi snakkes!

Skrevet

Ja det er godt med tidlig ul. Er ikke så veldig nervøs enda, og jeg har også en mye bedre magefølelse denne gangen. Og jeg kjenner antydning til kvalme dersom jeg går for lenge uten å spise. Forrige gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Og i dag har jeg sinnsykt vondt i puppene! Denne gangen kjenner jeg også hvor spiren har festa seg. Kjente det både rundt den tiden egget festa seg, og også nå om dagene. Blir spennende å se om jeg har rett! =0)

Og så er jeg litt spent på om det er bare en der inne. Siden jeg testa så sterkt positiv så lenge før ikm, og ble en skikkelig hormonbombe allerede 3 dager etter el, og kvalm lenge før ikm.... Er sikkert bare 1, men greit å få det bekrefta....

Tror forresten jeg får termin på nyttårsaften, og ikke 1.januar.. Så det blir også spennende! =0)

Mye å glede seg til jah!

Skrevet

Oi... Tvillinger! Det hadde vært noe det :-) Hvordan kjenner du at det har festa seg? Har du murringer på den ene siden av magen liksom?

Jeg sitter på jobb nå, og har ganske lavt blodsukker - og føler meg kvalm og elendig! Er jo ikke 5 uker på vei engang, så dette lover bra synes jeg. Jeg har også vært inne på tanken om tvillinger, siden jeg også testa sterkt positivt lenge før IKM - men det er ikke noe tvillinger i slekta på noen av sidene, så det skal vel noe til :-) Det blir uansett spennende å se hva UL sier neste uke! Regner med at du holder meg oppdatert.

Snakkes

Skrevet

hehe ja tvillinger hadde vært noe. Tror jeg hadde fått sjokk da ja. Ikke har vi tvillinger i slekta hverken jeg eller gubben, så det skal nok godt gjøres...

Jeg kjente egget festa seg på dag 6 etter el jeg. Det stakk og svidde, og stakk enda mere. På en plass hele tiden, litt på høyre side, rett ved ks-arret mitt. Og der kjenner jeg fortsatt tidvis stikkende og sviende smerter nå. Så tenkte jeg skulle spørre gyn om egget er der jeg tror det er, når jeg er på ul neste fredag. Morro å se om man har rett! =0)

Huff ja den kvalmen begynte å vise seg tidlig denne gangen.. Ikke uoverkommelig enda, men frykter at det blir verre. Med Knøttet var jeg sykemeldt fra uke 8 tom uke 24/35 grunnet sterk kvalme.... Hadde håpa å slippe denne gangen men...

Du må holde meg også oppdatert!

Klem

Skrevet

Hei igjen! Jeg synes også at det stikker litt i høyresiden av og til, men jeg har tenkt at det bare er livmoren som strekker på seg. Men hvis du kjente noe 6 DPO, så er det sikkert det du kjenner! Blir spennende på ultralyden. Da er det iallefall VELDIG liten sjanse for en ny exu, og det er jo kjempebra!

Jeg var også sykemeldt forrige gang fra uke 8-20 pga. ekstrem kvalme. Er forbredt på at det kan skje igjen, og da kommer vi vel til å ligge og spy i hele sommer... Ja, ja. Da går det iallefall ikke så mye ut over jobben...

Vi snakkes :-)

Skrevet

Tror ikke den sitter i egglederen nei, så det er jo bra=0)

Huff den kvalmen der var virkelig ikke no særlig. Håper den ikke blir like ille denne gangen... I tillegg fikk jeg bekkenløsning i uke 12, og endte opp på krykker til slutt, så fra uke 8 jobba jeg totalt 3 1/2 uke frem til permisjonen starta.. Håper jeg får jobba litt mere denne gangen.. Men men, legen ville sykemelde meg helt fra starten da jeg ble gravid nå i november, men nå har jeg bytta til en litt mere gravidvennlig jobb så håper jeg slipper det..

Vi får ta med pcn på badet da, hvis vi begge får den fæle kvalmen denne gangen. Kan vi i hvertfall prate med hverandre mellom "øktene" =0)

Og du, nå er det under 1 uke til du skal på ul!!!

Skrevet

Hei igjen! Håper dere har hatt en fin helg! Ei venninne av meg fikk ei lita jente i går kveld :-) Ble helt babysjuk :-) Gleder meg sånn til å hilse på.

Jeg har nedtelling til UL nå... Er 5+0 i dag. Er så utrolig spent på hva det går an å se så tidlig (5+4), og om det lille hjertet har begynt å slå. Hvis embryoet følger "oppskriften", så skal hjertet begynne å slå samme dag eller dagen før jeg skal til legen. Tror jeg klarer å slappe av mye bedre da! Har faktisk skikkelig angst for at noe skal gå galt igjen. Tror exuen er litt friskere i minnet enn jeg har trodd. Hva med deg? Klarer du å slappe av?

Vi snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...